w naszej ofercie: 11897 imprez, 16702 terminy!

+48 12 648 99 77
+48 12 647 11 88
+48 12 647 22 66
E-mail:
Hasło:
Typ podróży:
Kierunek:
Wyjazd od do
Miejsce wyjazdu:
Kod oferty:
 Zgarnij rabat na lato 2017 w wyjątkowej promocji - do 11 grudnia 2016 nawet 13% taniej na Twój wymarzony wakacyjny urlop z rodziną!  Weekend w Londynie to zawsze dobry pomysł - sprawdź wolne terminy i leć z nami!  Planujesz zwiedzać ciekawe miejsca? Mamy dla Ciebie szczególnie ciekawe oferty Wycieczek Objazdowych. Sprawdź i jedź z nami na wielkie odkrywanie Europy.  Zapraszamy na wycieczki do największych i najpiękniejszych Jarmarków Bożonarodzeniowych w Europie!  Przywitaj Nowy Rok w wyjątkowym miejscu z najbliższymi - Największa oferta sylwestrowa czeka na Ciebie » 
     Zaplanuj już teraz swoje Ferie  Zimowe 2017. Nie daj się wyprzedzić innym... Zbierz swoją paczkę  znajomych i wybierz się z nimi na zimowisko lub obóz narciarski czy snowboardowy »  Zrób pierwszy krok w stronę Wakacji - Zarezerwuj już dziś Lato 2017 dla całej rodziny  Zrób wspaniały Prezent swoim bliskim - Bony Podarunkowe Ecotravel »
FAQ

Jesli masz pytanie lub czegoś nie wiesz tutaj moższ się Nas oto zapytać!

  1. Jak sprawdzić swoją rezerwację? Wpłaty, zaległości itp. Można skontaktować się z biurem telefonicznie lub mailowo - doradca z biura udzieli informacji po otrzymaniu numeru Państwa rezerwacji. Informacje takie można również uzyskać wchodząc na swą skrzynkę mailową. Każdorazowe zaksięgowanie wpłaty przez EcoTravel wysyłane jest mailem do klienta.
  2. Jak można anulować rezerwację? Anulacja rezerwacji zależna jest od statusu rezerwacji. Jeśli rezerwacja jest wstępna - niezaliczkowana - wystarczy skontaktować się mailowo lub telefonicznie z EcoTravel i poinformować o rezygnacji z rezerwacji. Jeśli rezerwacja jest zaliczkowana - należy napisać pismo z rezygnacją.
  3. Co to jest KRI? KRI są to koszty rezygnacji z imprezy turystycznej a właściwie ubezpieczenie od kosztów rezygnacji - ubezpieczenie działające tylko i wyłącznie na wypadek przyczyn losowych uniemożliwiających wyjazd.
  4. Jak dokonać rezerwacji? Rezerwacji można dokonać on-line lub w biurze. - W biurze: na os. Niepodległości 3A/5A, 31-865 Kraków (Nowa Huta) - On-line: za pomocą formularza rezerwacyjnego, który znajduje się w zakładce "Rezerwacja" przy każdej ofercie. Przepraszamy ale nie przyjmujemy rezerwacji telefonicznie.
  5. Czy istnieje możliwość rezerwacji w innym biurze niż w tym co jest w Krakowie? Na tą chwilę główna i jedyna siedziba naszego biura znajduje się w Krakowie. Wszelakie formalności związane z rezerwacją można dokonać drogą elektroniczną (email, przelew bankowy, fax). Oczywiście również można tego dokonać w sposób tradycyjny w naszej siedzibie w Krakowie (os. Niepodległości 3A/5A, 31-865 Kraków).
  6. Czy muszę podawać w formularzu rezerwacyjnym swój adres email? TAK. Na podany adres email zostaną wysłane do Ciebie wszystkie niezbędne dokumenty związane z rezerwacją.
  7. Czy osoba dokonująca rezerwacji musi być pełnoletnia? Tak. Osoba dokonująca rezerwacji musi być pełnoletnia - musi mieć ukończone 18 lat. W wypadku obozów zimowych i letnich, kolonii i zimowisk dla dzieci i młodzieży osoba dokonująca rezerwacji musi być również opiekunem prawnym zgłaszanego uczestnika.
  8. Co to jest ubezpieczenie od kosztów rezygnacji ? To ubezpieczenie, które pozwala uzyskać częściowy zwrot wpłaconych pieniędzy, w sytuacji kiedy z nagłych, nieprzewidzianych i losowych sytuacji (udokumentowanych np. zaświadczeniem lekarskim) nie możemy wyjechać na wykupioną imprezę lub musimy ją przerwać i wracać do kraju. Decyzję o wykupieniu takiego ubezpieczenia podejmuje klient. Koszt ubezpieczenia to ok. 3% jest jednak zależne od organizatora (różne kwoty u różnych organizatorów). Nie u każdego organizatora jest możliwość wykupienia takiego ubezpieczenia. Ważną informacją jest też, że koszty rezygnacji rozpatrywane są indywidualnie przez ubezpieczyciela. Nie każdy powód rezygnacji upoważnia do uzyskania zwrotu, przykłady podane są w każdych warunkach ubezpieczenia od kosztów rezygnacji, które każdy klient wykupujący takie ubezpieczenie ma obowiązek je otrzymać od biura sprzedającego ofertę i się z nimi zapoznać. Przykładowe powody rezygnacji: nieszczęśliwy wypadek, przedwczesny poród, nagłe zachorowanie uniemożliwiające uczestnictwo w wyjeździe.
  9. Do kiedy składać rezerwację ? Rezerwacje można składać w każdym momencie jeśli oferta jest dostępna. Jednak należy pamiętać, że złożenie rezerwacji nie gwarantuje miejsca na imprezie, a jest tylko zapytaniem o możliwość dokonania rezerwacji. Wynika to z faktu składania rezerwacji przez wiele osób na jedną imprezę, gdzie mogły być już ostatnie miejsca. Jednakże każdorazowo po złożeniu rezerwacji klient jest informowany telefonicznie czy rezerwacja została przyjęta czy też nie.
  10. Wysłałem formularz rezerwacyjny - Co dalej? Teraz tylko czekaj spokojnie na kontakt od naszego doradcy - jak tylko przygotujemy dla Ciebie niezbędne dokumenty wyślemy je do Ciebie na wskazany w formularzu adres email również powiadamiając Cię o tym fakcie telefonicznie.
  11. Czy po dokonaniu rezerwacji w formularzu od razu otrzymam dokumenty? Nie. Po dokonaniu rezerwacji musimy mieć czas na przygotowanie niezbędnych dokumentów, które wyślemy do Ciebie na podany w formularzu adres email. Prosimy Cię o cierpliwość...
  12. W jaki sposób po dokonaniu rezerwacji otrzymam dokumenty? Wszystkie niezbędne dokumenty zostaną wysłane na podany przez Ciebie w formularzu adres email.
  13. Jak wygląda płatność za imprezy? Po złożeniu rezerwacji on-line będziemy przesyłać drogą mailową - na wskazany przez Ciebie adres email w formularzu rezerwacyjnym - dokumenty: umowę-zgłoszenie, warunki uczestnictwa, wybraną ofertę w formacie *.pdf oraz w przypadku wypoczynku dzieci i młodzieży kartę kolonijną. Na umowie będą znajdować się informacje o płatnościach: kwota zaliczki i jej termin oraz kwota dopłaty i jej termin. Jeśli jednak termin zaliczki nachodzi na termin dopłaty wówczas na umowie będzie widniała pełna kwota do zapłaty.
  14. Czy w przypadku rezygnacji zaliczka jest zwracana? To zależy od tego kiedy następuje rezygnacja. Ewentualne koszty rezygnacji liczone są zgodnie z warunkami uczestnictwa danego Organizatora, które są otrzymywane wraz z umową przed jej podpisaniem.
  15. Czy Wasza firma przyjmuje dofinansowanie z firm np. z kopalni ? Tak, możliwe jest przyjęcie dofinansowania m.in. i z kopalni. Kwestia ta ustalana jest z każdą z firm z osobna. Zachęcam do rezerwacji :)
  16. Jak mam opisać tytuł przelewu aby dobrze był zidentyfikowany i nie nastąpiła pomyłka? Najlepiej podać: "Numer Rezerwacji" oraz "Imię i Nazwisko" osoby dokonującej rezerwacji bądź uczestnika np. obozu czy kolonii. Numerem Rezerwacji jest sześć cyfr "#123456" generowanych indywidualnie przy złożeniu rezerwacji przez formularz rezerwacyjny. Pojawia się on na wszystkich dokumentach poczynając od potwierdzenia wysłania formularzy po przez potwierdzenia i korespondencję email.
  17. Czy dowód wpłaty potwierdzający przelew przez internet będzie akceptowany? TAK. Pod warunkiem, że będzie on wygenerowany z bankowej strony a nie skopiowany i wklejony do wiadomości przesyłanej do nas. Dokument taki można wygenerować z większości banków - tylko wygenerowany dokument będzie akceptowany!
  18. Czy potwierdzenie przelewu trzeba wysyłać? TAK. Z doświadczenia wiemy, że niektóre przelewy trwają nawet kilka dni dlatego też zawsze prosimy o przefaksowanie lub wysłanie skanu drogą elektroniczną (email) dowodu wpłaty co zdecydowanie przyśpiesza potwierdzenie rezerwacji.
  19. Czy można opłacać w ratach ? Tak. Jak najbardziej można dokonywać opłat w ratach, jednak kwota zaliczki musi pozostać zgodna z umową, a pozostałą kwotę można opłacać w ratach dowolnie. Ważne jest aby do terminu dopłaty określonego na umowie była uregulowana cała płatność za pobyt.
  20. Ile czasu przed wyjazdem należy dokonać ostatniej raty? Wpłaty ostatniej raty zwykle dokonuje się na 30 dni przed rozpoczęciem imprezy.
  21. Czy zwracana jest zaliczka w przypadku nie opłacenia wycieczki? Taka informacja znajduje w warunkach uczestnictwa, które są otrzymywane z innymi dokumentami po dokonaniu rezerwacji. Warunki te regulują kwestie ew. zwrotu zaliczki. Rezygnacja z imprezy - zwrot wpłat - zależny jest także od terminu zgłoszenia pisemnej rezygnacji, jej powodu oraz tego czy były wykupione ew. dodatkowe ubezpieczania od kosztów rezygnacji.
  22. Kim są opiekunowie na koloniach i obozach młodzieżowych ? Zazwyczaj studenci, absolwenci (którzy mają ukończony kurs wychowawców) i nauczyciele oraz ludzie z pasją. Często są to osoby, które mają ukończonych wiele kursów np. na ratowników, instruktorów fitnessu, windsurfingu, snowboardu itp.
  23. Jeśli jest przedział wiekowy między na jednej ofercie 13-15 i 15-18 to od czego to zależy ? Aby udzielić właściwej odpowiedzi potrzebujemy informację, której oferty dotyczy ten przedział wiekowy (nr oferty lub link).
  24. Czy żeby pojechać na obóz studencki trzeba mieć legitymację studencką czy wystarczy mieć ukończone 18 lat? Z góry dziękuje za odpowiedź. W śród wielu ofert studenckich jakie mamy w sprzedaży można znaleźć takie, na które wystarczy mieć ukończone 18 lat - ale również są takie, przy których konieczne jest posiadanie legitymacji studenckiej - wszystko zależy od wybranej oferty.
  25. Które programy są dla ludzi mniej niż 18 lat?? Nie mogę znaleźć niczego z tą informacją. Proszę pomoc. Przy większości ofert zaznaczony jest przedział wiekowy uczestników. Jeśli takiego nie ma prosimy napisz do nas jakiej oferty poszukujesz - na pewno coś zaproponujemy.
Nasze marki:

Biuro Podróży Ecotravel

os. Niepodległości 3A/5A
31-865 Kraków (Nowa Huta)

+48 12 6489977, +48 12 6472266
+48 12 6471188, +48 12 6813692
Fax.: nr wew. 125 lub 126
biuro@ecotravel.pl

godz. otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 09:00-18:00
Sobota: 10:00-14:00
Niedziela: nieczynne

Opublikowane na stronach internetowych www.ecotravel.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.