Wiek - 8-13.
Budowanie robotów - każdy z Was będzie miał szansę skonstruować własnego robota. Już teraz zastanów się, czy Twój robot będzie miał cztery ręce, czy będzie poruszał się na kółkach, czy będzie raczej wysoki i szczupły, czy niski i przysadzisty. Być może będzie to strzelający kulkami Shooterbot, maszerujący Alpharex, czy przypominający krokodyla Robogator ? A może będziesz chciał stworzyć zupełnie innego, nienazwanego jeszcze robota? Uruchom swoją wyobraźnię!
Programowanie robotów - możesz zaprogramować swojego robota w specjalnym języku NXT-G. Jest to graficzny, intuicyjny język programowania, który decyduje o zachowaniu robota i sposobie reagowania na środowisko zewnętrzne. Twój robot będzie potrafił omijać przeszkody, podążać w kierunku światła lub po czarnej linii. Może Cię witać, gdy wejdziesz do pokoju, rzucać przedmiotami lub służyć jako alarm przed niepowołanymi osobami. A po zaprogramowaniu spełni wszystkie Twoje życzenia!
Wyzwania - postaramy się, aby każdego dnia młodzi twórcy robotów musieli zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Codziennie ich wiedza i umiejętności będą rosły Aby się rozwijać trzeba pokonywać trudności, a więc z dnia na dzień będziemy wykonywać coraz ambitniejsze zadania. Zaczniemy od prostych zadań konstrukcyjnych, a skończymy na skomplikowanych maszynach wykonujących niełatwe polecenia. Władza nad robotami znajdzie się w naszych rękach!
Różnorodność - w trakcie zajęć przeprowadzamy liczne zadania, które pomogą naszym Uczestnikom zrozumieć zasady konstrukcji i programowania robotów. Postaramy się prostymi i sprawdzonymi metodami wytłumaczyć czasem trudne i abstrakcyjne pojęcia. Urozmaiceniem zajęć będą z pewnością gry planszowe, rozgrywki sportowe na świeżym powietrzu, a także sesje zdjęciowe z kolejnymi gotowymi robotami.
ROBBO Kino - roboty intrygują od lat, dlatego powstały o nich przeróżne filmy, w których robot nabiera cech ludzkich, bądź walczy ze złem. By popatrzeć na robota przyjaznym okiem warto z pewnością zobaczyć kultowy film pt. Wall-e oraz fascynujące filmy takie, jak Ja-robot, X-men, Transformers.
Turnieje - z pewnością niezapomnianymi momentami obozu są turnieje robotów, podczas których roboty rywalizują ze sobą w różnych konkurencjach, np. w przemierzaniu labiryntu na czas, czy w wyścigach po wyznaczonych torach. Podczas turnieju finałowego Uczestnicy będą mieli okazję zaprezentować wszystkie możliwości skonstruowanego przez siebie robota, a także pokazać jego praktyczne umiejętności.
Aktywnie i twórczo - integracja poprzez zabawę, aktywność artystyczna, rozwijanie kreatywnego myślenia w grupie rówieśników - to niewątpliwie ogromne zalety brania udziału w obozach Interkamp! Naszym Uczestnikom proponujemy zajęcia team building, gry skojarzeniowe, treningi kreatywności, tematyczne dyskoteki przebierane, muzyczne ogniska, fakultatywne warsztaty, maratony filmowe, gry terenowe, a także zawody sportowe, wędrówki piesze górskimi szlakami i zwiedzanie atrakcji turystycznych Krynicy. Każdy dzień to nowa przygoda!
Zajęcia otwarte - Interkamp to interdyscyplinarna góra rozmaitości, dlatego naszym Uczestnikom proponujemy otwarty blok zajęć, podczas którego będą mogli przekonać się, na czym polegają zajęcia programowe innych obozów. W ten sposób umożliwiamy poznanie nieznanej dziedziny sztuki, nową aktywność twórczą, a także dajemy szansę na odkrycie kolejnej Interkampowej pasji.
Pokaz finałowy - zwieńczeniem Wakacji z Pasją jest pokaz finałowy. Pod koniec obozu, podczas kilkugodzinnego przeglądu warsztatowego, poszczególne obozy prezentują rezultaty swojej pracy twórczej. W pokazie biorą udział wszyscy Uczestnicy, zaproszenia otrzymają ich Rodzice i Znajomi, a także media oraz przedstawiciele środowiska artystycznego. W skład pokazu wchodzą filmy, prezentacje multimedialne, wystawy i wernisaże, recitale, koncerty, show taneczne, reportaże, etiudy, pokazy mody i spektakle teatralne (tworzone przez Uczestników pod czujnym okiem Instruktorów). Każdy pokaz finałowy jest niepowtarzalnym i szalenie ważnym wydarzeniem kulturalnym. Zadziwia konceptami artystycznymi, wysokim poziomem umiejętności Uczestników i niezwykłą atmosferą.
Podczas gali finałowej Kadra Interkampu przyznaje skrzydlate Interkampki - nagrody specjalne za całokształt pracy twórczej na danym obozie. Nagrody dedykowane są Uczestnikom, którzy w szczególny sposób wyróżniają się pasją, wielką chęcią rozwoju i zaangażowaniem.
Pakiet - każdy Uczestnik otrzymuje pakiet Interkamp zawierający T-shirt, pendrive ze smyczką oraz opaskę na nadgarstek.
Uwaga! Poszczególne dopłaty realizowane będą przy grupie min. 20 osób. Opłatę za dodatkowe atrakcje można uiścić przed i w trakcie trwania obozu.
Terminy i ceny
Cena podstawowa
Wolne miejsca
Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66 a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.
Zakwaterowanie
Ośrodek Wypoczynkowy PANORAMA
ośrodek jest położony na zboczu góry Jasiennik - tuż nad urokliwym centrum Krynicy Zdrój. Uczestnicy zakwaterowani zostaną w komfortowych pokojach 3, 4, 5 i 6 osobowych (również z łóżkami piętrowymi) z pełnym węzłem sanitarnym. Do dyspozycji bogata infrastruktura obiektu - 2 windy, całodobowa recepcja, tarasy widokowe, kryty basen, jadalnia, bezpośrednie sąsiedztwo lasu, malowniczy teren zielony wokół obiektu, parking, boisko sportowe, krąg grillowy, bilard, stół do ping-ponga, siłownia, bezprzewodowy Internet, a także specjalnie przygotowany dla obozów Interkamp kompleks w pełni wyposażonych sal warsztatowych na zajęcia twórcze - pracownie plastyczne, komputerowe, wygłuszone salki ćwiczeniowe na zajęcia muzyczne, ciemnia fotograficzna, studio filmowe, studio fotograficzne, sale taneczne i teatralne. Na terenie ośrodka działają telefony wszystkich sieci komórkowych.
Strona internetowa ośrodka - www.panorama.krynica.pl/
Wyżywienie
cztery posiłki dziennie (4P)
4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja) przygotowywane w ośrodku, od kolacji pierwszego dnia do śniadania dnia ostatniego. Suchy prowiant na drogę powrotną.
Warto wiedzieć
Cena zawiera
Zakwaterowanie (11 noclegów), wyżywienie 4 razy dziennie, bardzo aktywny program, opiekę kadry pedagogicznej i instruktorskiej oraz lekarza obozowego, pakiet Uczestnika Interkampu, śpiewnik, ubezpieczenie NNW (10.000zł), podatek VAT.
Co zabrać
Mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, strój kąpielowy, krem z filtrem UV, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę), kompas, latarkę z zapasem baterii, legitymację szkolną, poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem PESEL).
Podsumowanie
Program Obozu Robbo oparliśmy o nowoczesne zestawy Lego Mindstorms NXT i Lego Mindstorms Education NXT. Praca z zestawami Lego to wspaniała przygoda i doskonałe pole do rozwijania własnej wyobraźni! Każdy z zestawów zawiera - oprócz tradycyjnych klocków konstrukcyjnych, łączników, kółek, silniczków, przekładni oraz czujników dotyku i barw - także programowalny sterownik NXT (w postaci klocka LEGO). Zajęcia odbywają się w dwu - trzy osobowych zespołach, na każdy z nich przypada jeden zestaw klocków i komputer do programowania.