Wyżywienie | |
Nocleg | |
Realizacja programu |
Biuro czynne Pn - Pt 9:00-17:00
Newsletter | Kontakt z Nami
Jak zarezerwować?
Oferta na Zamówienie!
Witajcie w Tol Calen - świecie z długą i barwną historią, kształtowaną przez niezliczone rzesze Graczy i MG Naszych wyjątkowych obozów RPG. I Ty możesz kreować niezwykły świat Tol Calen - możesz wpływać na jego dzieje i przeżywać wciąż nowe, zapierające dech w piersiach przygody pełne brawurowych potyczek, misternych intryg, niezwykłych zagadek i zaskakujących zwrotów akcji! Ponadto programie prelekcje i sesje w wybranych systemach, warsztaty, planszówki, szermierka, LARP, łuki i wiele wiele innych atrakcji.
Świat Tol Calen potrzebuje bohaterów bardziej niż kiedykolwiek.
Cesarstwo jest rozdarte. Na scenę polityczną wstąpił Wilhelm Strutmeiser który, co się jeszcze nigdy się nie zdarzyło, został okrzyknięty nowym Cesarzem. Okazało się, że swoimi przemowami jest w stanie pociągnąć za sobą tłumy, stanowiąc realne zagrożenie dla dotychczasowego Cesarza, Aureosa.
Velasquezowie zawarli pakt z Cesarstwem Wilhelma poprzez jego małżeństwo z Lady Aarną. Wygląda na to, że wieloletni konflikt właśnie dobiega końca, gdyż obydwie strony zdecydowały się na pokój, ba - nawet na ponowne włączenie hegemonii Velasquezów do Cesarstwa! Wśród członków reszty rodów Cesarstwa już zaczyna się słyszeć gniewne szepty, w końcu tyle lat Velasquezowie prowadzili wojnę podjazdową z Cesarstwem, a teraz mają od tak być znowu przywitani z otwartymi ramionami? Wielu się to nie podoba...
Hikuni otworzyli bramy swego państwa, ponownie wysyłając w kierunku Cesarstwa gońców z listami, w których proponują współpracę. Okazuje się, że dotąd współpracowali z Velasquezami (o czym reszta rodów nie wiedziała), a skoro Velasquezowie zostali z powrotem przyjęci do Cesarstwa, to po kalkulacji potencjalnych zysków i strat Hikuni zaczynają nawiązywać pierwsze poważne kontakty z Cesarstwem. Czy opłaci się to obu stronom...?
To już potwierdzone - krasnoludy wyszły na powierzchnię. Trochę dużo powiedziane, bo podobno nie doszło do żadnej akcji z ich strony poza wyściubieniem nosa z jamy, ale jeśli w plotkach jest ziarno prawdy, to nie tylko zrobili o wiele więcej, ale też posiadają o wiele lepsze technologie, niż spodziewać się można było po rasie, która przesiedziała ostatnią setkę lat pod ziemią.
Kwestia Karn nadal pozostaje nierozwiązana. Z wiadomych powodów coraz mniej osób ufa Aureosowi, niektórzy twierdzą nawet, że nie jest on prawowitym Cesarzem po Kataklizmie - że prawdziwy Cesarz, bóg zrodzony z idei Cesarstwa przed wiekami, jest gdzieś na Tol Calen. Puszcza mimo, iż jest coraz lepiej poznawana przez mieszkańców kontynentu, nadal stanowi duże zagrożenie dla osób, które chcą zapuścić się w głąb niej... Jak więc dociec, kto tak naprawdę jest Cesarzem, i co się dzieje w dawnej stolicy, jeśli nie przez drugą już wyprawę do Karn? Niektórzy szepczą, że to, co teoretycznie można tam znaleźć, na zawsze zmieni oblicze Tol Calen, ale wielu śmiałków za nic ma plotki, i zbierają już chętnych zapuścić się w serce Puszczy... Czy wyjdzie to wszystkim na dobre?
Gdzie w wirze przygód i wydarzeń odnajdą swe miejsce gracze? Czy będą w stanie sprostać zadaniu i stawić czoła wyzwaniom, które czekają na nich w tak zawiłym i pełnym zależności świecie? Odpowiedź leży w Waszych rękach!
Sesje RPG– czyli to, co RPG lubi najbardziej…. w grach wyobraźni uczestnicy stworzą wymyślone przez siebie postaci i będą je odgrywać w trakcie przygód, prowadzonych przez Mistrzów Gry. W przygotowaniach pomogą specjalnie opracowane karty postaci. Sesje będą prowadzone w stylu dobranym do oczekiwań graczy, a także w autorskim systemie Tol Calen.
LARPy - skrót od Live Action Role Playing Games oznacza gry terenowe - wcielanie się w postać nie tylko słowem, ale też ubiorem i mową ciała. LARPy będą organizowane dla wszystkich graczy, a współpraca przy rozwiązywaniu zagadek czy pokonywaniu problemów dostarczy im mnóstwa wrażeń. Niektóre z LARPów będą związane z fabułą obozów, a inne będą ciekawą odskocznią od Tol Calen. Zapewniamy podstawowe elementy stroju i jednocześnie zachęcamy do zabierania własnych kostiumów i akcesoriów!
Szermierka - korzystając ze sprawdzonych i całkowicie bezpiecznych mieczy otulinowych Go-Now, wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynację i równowagę ciała, weźmiecie udział w pojedynkach, nauczycie się działać wspólnie w trakcie walk terenowych typu Battle i Capture the Flag, a także poczujecie się jak bohaterowie opowieści, odgrywając bitwy ze scenariuszem.
Łucznictwo - poznacie tajniki, tak teoretyczne jak i praktyczne, tej odwiecznej sztuki! Z jakich elementów składa się łuk? Jak należy go pielęgnować? Jak daleko niósł? Jakich grotów używano na przestrzeni wieków? Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? Wszystkiego dowiecie się na prelekcji, by móc potem spróbować swoich sił w strzelaniu do tarczy!
Gry i zabawy towarzyskie - w ramach oddechu od wszechogarniającego świata wyobraźni będzie można oddać się rozgrywkom karcianym (Dixit, Once upon a Time, Gobliny, Magic: The Gathering), planszowym (Ghost Stories, Runescape i inne), a także wziąć udział w grach i zabawach integracyjnych. Zachęcamy do zabierania własnych talii i ulubionych gier.
Prelekcje - podczas prelekcji poznacie Tol Calen, a starzy wyjadacze poznają nowe smaczki dotyczące świata, który przecież co roku zmienia się pod wpływem decyzji graczy. Prelekcje z elementami praktycznymi nauczą Was, jak wiarygodnie odgrywać postać i pozwolą lepiej wczuć się w stworzonych wcześniej bohaterów. Poznacie także sztuczki, które można stosować jako Mistrz Gry w trakcie sesji, które poprawią jakość zarówno prowadzenia, jak i rozszyfrowywania zamiarów MG.
Warsztaty - w trakcie zajęć stworzycie coś z niczego: z podstawowych materiałów zrobicie zarówno elementy strojów, które wykorzystacie potem na LARPach, jak i tzw. „hand-outy”, czyli przedmioty przenikające ze świata wyobraźni do świata realnego - akcesoria, rekwizyty, czy dodatki do strojów.
Projekcje filmów - oglądając filmy nakręcone w różnych konwencjach (od fantasy po science-fiction) pokonacie trudności w zrozumieniu podstaw i założeń różnych światów RPG. Po obserwacji aktorów, wcielających się w role bohaterów walczących o przetrwanie w zróżnicowanych warunkach odbędą się panele dyskusyjne, dzięki czemu z każdej projekcji wyciągnięcie jeszcze więcej!
Magia gór – wakacje w Zakopanem to wyjątkowy pretekst, aby rozkoszować się niezwykłą przyrodą Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz świetnie przygotowanymi górskimi szlakami. Najpierw porozmawiamy oczywiście o bezpieczeństwie w górach i ważnej roli TOPRu, a potem wybierzemy się na piesze wycieczki. Wszystkie wypady będą dostosowane do panujących danego dnia warunków pogodowych oraz kondycji fizycznej naszych Uczestników.
Cena podstawowa | Wolne miejsca |
---|
Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66
a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.
Ośrodek Wypoczynkowo – Rekreacyjny KRYWAŃ znajduje się w najwyżej położonym punkcie miejscowości Murzasichle/Zakopane, skąd roztacza się przepiękny widok na Tatry Słowackie, Wysokie oraz Giewont. Uczestnicy zostaną zakwaterowani w pokojach 3,4 i 5 osobowych z łazienkami. Ośrodek posiada własną stołówkę, a do dyspozycji uczestników jest dwupoziomowy szałas regionalny z kominkiem, teren zielony, boisko sportowe, plac zabaw, sale zajęciowe i altanka z miejscem na grilla. Na terenie ośrodka działają telefony wszystkich sieci. Strona internetowa obiektu: http://www.krywan.murzasichle.info/
4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja. Wszystkie posiłki przygotowywane są w ośrodku. Obóz rozpoczyna się kolacją pierwszego dnia, a kończy śniadaniem dnia ostatniego. Uczestnicy otrzymują suchy prowiant na drogę powrotną.
Zakwaterowanie (11 noclegów), wyżywienie 4 razy dziennie, bardzo aktywny program, opiekę kadry, instruktorów oraz lekarza obozowego, pamiątkową koszulkę, śpiewnik, ubezpieczenie NNW (10 000 zł ), VAT.
Dojazdu, dodatkowych atrakcji.
Polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje. A ponadto mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, duży ręcznik kąpielowy, krem z filtrem UV, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę), kompas, latarkę z zapasem baterii, legitymację szkolną, poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem PESEL). Uwaga: Osoby chętne na wycieczkę do Parku Wodnego Tatralandia powinny zabrać ze sobą ważny paszport lub dowód osobisty.
ul. Bulwarowa 35d/42, 31-751 Kraków (Nowa Huta)
+48 12 6489977, +48 12 6472266
+48 12 6471188, +48 12 6813692
fax.: +48 12 391 72 03
bok@ecotravel.pl
godz. otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 09:00-17:00
Sobota - Niedziela: nieczynne
Zapisz się do Newsletter Ecotravel
Biuro Podróży EcoTravel z Krakowa (Nowa Huta) - lato i zima, wakacje i ferie zimowe, urlop na plaży i wyjazdy na narty - sprawdzona oferta turystyczna - obozy młodzieżowe, wczasy, wycieczki objazdowe, wyprawy, Wycieczki Egzotyczne, pielgrzymki, sylwester, święta, weekendy, rejsy wycieczkowe, wczasy zdrowotne, wczasy spa, wczasy dla seniora oraz kolonie, obozy letnie, obozy zimowe, obozy narciarskie, obozy snowboardowe, zimowiska, zielone szkoły, wycieczki szkolne. m.in. Ojcowski Park Narodowy. Organizujemy imprezy integracyjne, pikniki i spotkania firmowe. Posiadamy wycieczki w ofertach last minute, first minute i promocje. Sprzedajemy i rezerwujemy bilety promowe, bilety lotnicze i bilety autokarowe. Oferujemy wycieczki last minute do krajów basenu morza śródziemnego jak Egipt, Tunezja, Grecja, Włochy, Hiszpania, Chorwacja, Portugalia, Turcja, Francja, Czarnogóra, Maroko oraz innych jak Norwegia, Szwecja, Finlandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Austria, Słowacja, Ukraina, Bułgaria, Węgry, Rumunia, Belgia, Holandia, Irlandia, Wielka Brytania, Dania, Islandia, Monako.
Opublikowane na stronach internetowych www.ecotravel.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.