F
Program ramowy:
Dzień 1: Przejazd do miejsca organizacji imprezy. Zakwaterowanie. Podział na grupy. Ciepła kolacja. Zajęcia integracyjne. Dzień 2-10: Realizacja bogatego programu. Dzień 11: Śniadanie. Wykwaterowanie. Uroczyste pożegnanie. Rozdanie prowiantu na drogę. Przejazd na miejsce zbiórki. Zakończenie imprezy.
Program szczegółowy:
PAINTBALL:3 sesje gry w paintball – zajęcia teoretyczne oraz wprowadzenie do gry w paintball, zasady strzelania bojowego, gry strategiczne ze scenariuszami – zdobycie flagi, obrona prezydenta, zasadzka, odbijanie zakładników itd., 500 kulek do wystrzelania, zapewniony strój ochronny i maska paintballowa podczas rozgrywek,
ASG: 2 symulacje militarne z użyciem replik ASG – obsługa broni ASG, różne pozycje strzeleckie, strzelanie zza przeszkód, symulacje działań wojennych, techniki poruszania się w terenie, metody patrolowania terenu, samoobrona,
WSPINACZKA: wspinaczka na skrzynkach, linówki, tyrolka pod okiem instruktorów,
ŁUCZNICTWO I STRZELECTWO: nauka strzelania z wiatrówki i łuku sportowego,
turniej strzelecki,
MILITARNIE: nocna warta, zasady musztry, kamuflaż i pokonywanie toru przeszkód,
PIERWSZA POMOC: podstawy pierwszej pomocy – zasady udzielania pierwszej pomocy, prawidłowa ocena stanu poszkodowanego oraz test praktyczno – teoretyczny ze znajomości zasad jej udzielania,
SURVIVAL: rozniecanie ognia krzesiwem, rodzaje ognisk, improwizowana odzież, narzędzia i broń, typy schronień prowizorycznych - konstrukcja szałasu, trawersowanie bagien, tropienie zwierząt, co zjeść kiedy głód nas złapie w środku dziczy ( jak smakuje pasikonik i czy potrafisz złowić rybę), własnoręczne przyrządzanie potrawy przy ognisku,
NOC PRZETRWANIA: spędzona w lesie, w szałasach własnej konstrukcji (lub w namiotach), wspólne przygotowanie posiłku (ciemność, brak wygód i wspaniałe wspomnienia zapewnione),
ORIENTEETING, GEOCACHING i ŁĄCZNOŚĆ: orientacja w terenie (z mapą, kompasem), tworzymy własny kompas, topografia terenu, sygnalizacja, alfabet Morse'a, ukrywanie skarbów, bieg na orientację z licznymi zadaniami, podchody, zwiady terenowe z użyciem krótkofalówek i GPS-ów.
KAJAKI I ROWERY WODNE: wyprawy z ratownikiem wodnym,
SKIMBOARDING: z kalifornijskich plaż dotarł do Czaplinka – poczuj wolność ślizgu,
AQUA’s COOL: kąpiele, plażowanie, wodna sesja zdjęciowa, konstrukcja tratwy pontonowej, mokre gry i zabawy, fitness w wodzie, piłka wodna,
AQUA WARS: mokra bitwa balonowa,
REJS STATKIEM WYCIECZKOWYM PO JEZIORZE DRAWSKIM,
TEAM BUILDING: siła tkwi we współpracy zespołu – spróbujemy się porządnie zintegrować, aby rozwiązać przedziwne zadania: pajęczynka, chodzenie na szczudłach, rowerowy paradoks, ślepcy,
ROWER: wycieczki rowerowe wokół Czaplinka,
ROZGRYWKI SPORTOWE: koszykówka, siatkówka, piłka nożna, rugby, palant, dart, tenis stołowy, zawody z nagrodami, wyprawy piesze z misją,
BIEG SAMARYTAŃSKI: symulacyjna zabawa sprawdzająca wiedzę z zakresu pierwszej pomocy,
WYCIECZKA DO SŁAWOGRODU: zwiedzimy zabytkową chatę, zagramy w skandynawskie Cubby, rzucimy oszczepem do kapusty, przejdziemy się na szczudłach, odbędziemy walkę na bezpieczne miecze,
TAJEMNICA APTEKARZA FELIKSA: -terenowa gra fabularna z wykorzystaniem elementów zwiadowczych, szyfrowania i kamuflażu podczas rozwiązywania zagadki kryminalnej.
WYCIECZKA DO MIASTA DUCHÓW: zwiedzanie Bornego Sulinowa w ramach gry terenowej, przejażdżka wozem militarnym po poligonie,
DYSKOTEKI, BEACH PARTY, OGNISKA, LEŚNY MARATON FILMOWY z POPCORNEM, CHRZEST WODNY, KONKURSOWY ZAWRÓT GŁOWY,
PAMIĄTKA – gadżety wraz z płytką ze zdjęciami z obozu.
Oferty fakultatywne za dopłatą:
Paintball: sesja obejmująca podstawowe szkolenie z zasad bezpieczeństwa i obsługi sprzętu, maskujący strój, gry strategiczne, 200 kulek do wystrzelania + 100 PLN/os. Na udział w grze w paintball wymagana jest pisemna zgoda rodziców na karcie kwalifikacyjnej. Minimalny wiek uczestników 8 lat. Nurkowanie - podwodna wycieczka z wykwalifikowanym instruktorem PADI w akwalungu, wprowadzające zajęcia teoretyczne i praktyczne w jeziorze + 180 PLN/os. Na udział w wycieczce podwodnej wymagana jest pisemna zgoda rodziców. Minimalny wiek uczestników 8 lat.
Program ramowy:
Dzień 1: Przejazd do miejsca organizacji imprezy. Zakwaterowanie. Obiad. Podział na grupy. Kolacja. Zajęcia integracyjne. Dzień 2-10: Realizacja bogatego programu. Dzień 11: Śniadanie. Wykwaterowanie. Uroczyste pożegnanie. Rozdanie prowiantu na drogę. Przejazd na miejsce zbiórki. Zakończenie imprezy
Program szczegółowy:
- PAINTBALL: 3 sesje gry w paintball – zajęcia teoretyczne oraz wprowadzenie do gry w paintball, zasady strzelania bojowego, gry strategiczne ze scenariuszami, np. zdobycie flagi, obrona prezydenta, zasadzka, odbijanie zakładników itd., 500 kulek do wystrzelania, zapewniony strój ochronny i maska paintballowa podczas rozgrywek,
- ASG: symulacje militarne z użyciem replik ASG – obsługa broni ASG, różne pozycje strzeleckie, strzelanie zza przeszkód, symulacje działań wojennych, techniki poruszania się w terenie, metody patrolowania terenu,
- TRENINGI SPRAWNOSCIOWE i PODSTAWY SAMOOBRONY: popracujemy nad naszą kondycją, zwinnością i koncentracją, dzięki czemu na pewno uzyskamy jeszcze lepsze efekty na polu paintballowym. Przeskoki, wślizgi i symulacje z markerami na sucho sprawią, że nabierzemy wprawy i wyczucia.
- PODSTAWY WSPINACZKI: wspinaczka na skrzynkach, linówki, tyrolka pod okiem instruktorów,
- LINY W AKCJI: zdobycie wiedzy z zakresu posługiwania się linami, podstawowe i niezawodne węzły, próba skonstruowania własnego mostu linowego,
- ŁUCZNICTWO I STRZELECTWO: nauka strzelania z wiatrówki i łuku sportowego, turniej strzelecki,
- MILITARNIE: nocna warta, zasady musztry, kamuflaż i pokonywanie toru przeszkód,
- PIERWSZA POMOC: podstawy pierwszej pomocy – zasady udzielania pierwszej pomocy, prawidłowa ocena stanu poszkodowanego oraz test praktyczno – teoretyczny ze znajomości zasad jej udzielania,
- SURVIVAL: rozniecanie ognia krzesiwem, rodzaje ognisk, improwizowana odzież, narzędzia i broń, typy schronień prowizorycznych - konstrukcja szałasu, trawersowanie bagien, tropienie zwierząt, co zjeść kiedy głód nas złapie w środku dziczy ( jak smakuje pasikonik i czy potrafisz złowić rybę), własnoręczne przyrządzanie potrawy przy ognisku,
- NOC PRZETRWANIA: spędzona w lesie, w szałasach własnej konstrukcji (lub w namiotach), wspólne przygotowanie posiłku (ciemność, brak wygód i wspaniałe wspomnienia zapewnione),
- ORIENTEETING, GEOCACHING i ŁĄCZNOŚĆ: orientacja w terenie (z mapą, kompasem), tworzymy własny kompas, topografia terenu, sygnalizacja, alfabet Morse'a, ukrywanie skarbów, bieg na orientację z licznymi zadaniami, podchody, zwiady terenowe z użyciem krótkofalówek i GPS-ów.
- KAJAKI I ROWERY WODNE: bezpieczeństwo na wodzie, techniki wiosłowania, wyprawy kajakowe i rowerowe z ratownikiem wodnym, zawody kajakowe,
- AQUA’s COOL: kąpiele, plażowanie, wodna sesja zdjęciowa, konstrukcja tratwy pontonowej, mokre gry i zabawy, fitness w wodzie, piłka wodna,
- AQUA WARS: mokra bitwa balonowa,
- REJS STATKIEM AQUARIUS PO JEZIORZE DRAWSKIM,
- TEAM BUILDING: siła tkwi we współpracy zespołu – spróbujemy się porządnie zintegrować, aby rozwiązać przedziwne zadania: pajęczynka, chodzenie na szczudłach, rowerowy paradoks, ślepcy,
- DWA KÓŁKA: wycieczki rowerowe wokół Czaplinka,
- ROZGRYWKI SPORTOWE: koszykówka, siatkówka, piłka nożna, rugby, palant, dart, tenis stołowy, zawody z nagrodami, wyprawy piesze z misją,
- BIEG SAMARYTAŃSKI: symulacyjna zabawa sprawdzająca wiedzę z zakresu pierwszej pomocy,
- WYCIECZKA DO SŁAWOGRODU: zwiedzimy zabytkową chatę, zagramy w skandynawskie Kubby, rzucimy oszczepem do kapusty, przejdziemy się na szczudłach, odbędziemy walkę na bezpieczne miecze,
- TAJEMNICA APTEKARZA FELIKSA: -terenowa gra fabularna z wykorzystaniem elementów zwiadowczych, szyfrowania i kamuflażu podczas rozwiązywania zagadki kryminalnej,
- WYCIECZKA DO MIASTA DUCHÓW: zwiedzanie Bornego Sulinowa oraz Kłomina w ramach gry terenowej, poszukamy śladów mieszkańców, którzy jeszcze całkiem niedawno zasiedlali tę miejscowość. A na zakończenie mocne wrażenia - przejażdżka wozem militarnym po poligonie,
- DYSKOTEKI, BEACH PARTY, OGNISKA, LEŚNY MARATON FILMOWY z POPCORNEM, CHRZEST WODNY, KONKURSOWY ZAWRÓT GŁOWY,
- PAMIĄTKA – gadżety oraz zdjęcia i filmy z obozu.
Oferty fakultatywne za dopłatą:
- Paintball: sesja obejmująca podstawowe szkolenie z zasad bezpieczeństwa i obsługi sprzętu, maskujący strój, gry strategiczne, 200 kulek do wystrzelania + 100 PLN/os. Na udział w grze w paintball wymagana jest pisemna zgoda rodziców na karcie kwalifikacyjnej. Minimalny wiek uczestników 8 lat.
- Nurkowanie: podwodna wycieczka z wykwalifikowanym instruktorem PADI w akwalungu, wprowadzające zajęcia teoretyczne i praktyczne w jeziorze + 180 PLN/os. Na udział w wycieczce podwodnej wymagana jest pisemna zgoda rodziców. Minimalny wiek uczestników 8 lat.
- Park Linowy w Rudnicy: wycieczka do jednego z jeden z największych tego typu obiektów w Polsce. Uczestnicy będą mieli do pokonania 5 tras zawieszonych nad ziemią o łącznej długości ponad 1 km, to jest kilkadziesiąt przeszkód o różnym poziomie trudności, w tym: mosty linowe, tyrolki, most birmański czy zjazd na trapezie. Każdy z nas wykona też skok Tarzana + 75 PLN/os.
- Spływ kajakowy: wyprawa dla wszystkich ciekawych świata, którzy z innej, „rzecznej” perspektywy chcą poznać. Pod opieką ratowników, w kapokach i z wiosłami w rękach pokonamy zakręty na rzece Piławie lub Drawie + 60 PLN/os. Minimalny wiek uczestników 8 lat.
Co zabrać:
Wszyscy Uczestnicy powinni zabrać ze sobą ważną legitymację szkolną i wypełnioną kartę uczestnika obozu oraz podpisana przez rodzica lub prawnego opiekuna zgodę na uprawianie sportów wodnych, grę w paintball i wspinaczkę na skrzynki, nieprzemakalną kurtkę i ciepły sweter (lub polar), dres, strój kąpielowy, ręcznik, co najmniej dwie pary butów sportowych, klapki, strój sportowy, mały plecak na wycieczki, nakrycie głowy, okulary przeciwsłoneczne oraz krem ochronny z filtrem. Przyda się: preparat odstraszający komary, latarka, chusta – bandana oraz rękawiczki materiałowe do gry w paintball. Uwaga: Przedmioty wartościowe Uczestnicy zabierają na własną odpowiedzialność.
UWAGI:
Program będzie zrealizowany w całości, a kolejność zajęć ustali kadra obozu w zależności od pogody i po konsultacji z uczestnikami. Wszystkie zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa i pod nadzorem wykwalifikowanej kadry.
Transport ze Szczecina, zakwaterowanie - 10 noclegów, pełne wyżywienie, prowiant na drogę powrotną, opiekę doświadczonej kadry i ratownika na kąpielisku, zajęcia z instruktorami sportowymi, realizację programu w tym rozgrywki w paintball, sprzęt sportowy i niezbędne materiały, rejs statkiem wycieczkowym po Jeziorze Drawsko, wycieczki do Sławogrodu i Bornego Sulinowa, ubezpieczenie NNW Signal Iduna, zdjęcia oraz filmy z turnusu, pamiątkowe gadżety.
Dopłat transportowych oraz atrakcji fakultatywnych.