w naszej ofercie: 19577 imprez, 4622 terminy!

+48 12 648 99 77
+48 12 647 11 88
+48 12 647 22 66
E-mail:
Hasło:
Jarmark Świąteczny z noclegiem Londyn 2021
Wszystko o tej ofercie wie:

JARMARK ŚWIĄTECZNY Z NOCLEGIEM LONDYN 2021

Jarmark Świąteczny z noclegiem Londyn 2021, Jarmarki Świąteczne Bożonarodzeniowe w Londynie 2021, Autokarowa wycieczka na Jarmarki do Londynu 2021, Wycieczka do Londynu

Wyżywienie: śniadanie (BB)
Ocena oferty:
Kod oferty:
1367186
oferta w pdf
    • Szczegóły oferty
    • Zadaj pytanie
    • Oceń ofertę (Ocen: 0)
    • ZAMÓWIENIE WSTĘPNE
JARMARK ŚWIĄTECZNY Z NOCLEGIEM LONDYN 2021
Jarmark Świąteczny z noclegiem Londyn 2021, Jarmarki Świąteczne Bożonarodzeniowe w Londynie 2021, Autokarowa wycieczka na Jarmarki do Londynu 2021, Wycieczka do Londynu
Londyn jako wielokulturowe miasto również kultywuje zwyczaj organizowania Jarmarków Bożonarodzeniowych. Jarmarki znajdziemy między innymi przy London Bridge, Leicester Square, Camden Town.
Największy jarmark mieści się w Hyde Parku. Jego nazwa idealnie charakteryzuje to czym zaskakuje każdego gościa - „Zimowa Kraina Czarów”. Na jarmarku nawiązującym do bawarskich tradycji, na pewno nie zabraknie grzanego wina oraz piwa. Tysiące światełek, którymi zostanie ustylizowany Hyde Park na pewno wprowadzi w świąteczny klimat nawet najbardziej obojętnych wizytatorów. Ponad 100 różnych atrakcji będzie dostępne dla gości, a przy odrobinie szczęścia spotkamy samego Świętego Mikołaja!
Sceneria Londynu razem z świątecznymi jarmarkami daje niepowtarzalny klimat. Szczególnie uroczy jest jarmark przy London Bridge. Sam jarmark poza oferowaniem produktów i wyrobów świątecznych, przygotowuje dla gości degustacje, pokazy rzemieślnicze oraz wystawy sztuki.
Program ramowy
1. Dzień
   Wyjazd z Polski zgodnie z rozkładem jazdy autokarów. Przejazd przez Niemcy, Holandię, Belgię i Francję. (Trasa od granicy ok. 1150 km)
2. Dzień
   Przyjazd do Anglii w godzinach porannych. Pierwszym punktem programu jest spacer po parku Greenwich, w którym znajduje się Królewskie Obserwatorium Astronomiczne oraz południk zero stopni, który obowiązywał w latach 1884-1984. Jest to również idealny punkt, żeby podziwiać panoramę całego Londynu. Natomiast wszystkich miłośników żeglugi na pewno zachwyci Narodowe Muzeum Morskie, a w nim zgromadzone eksponaty związane z morzem i żeglarstwem. Zobaczymy również Cutty Sark – jedyny na świecie zachowany statek do transportu herbaty z XIX wieku. Obecnie znajduje się tam muzeum (wejście za dodatkową opłatą). Następnym punktem będzie London Bridge, gdzie rozpoczniemy nasz spacer po stolicy Anglii. Zobaczymy Monument to the Great Fire of London. Jest to najwyższa wolnostojąca kolumna na świecie. Powstała jako upamiętnienie największego pożaru w Londynie, który miał miejsce w 1666 roku. Spacerując dojdziemy do The City- centrum finansowo-handlowego Londynu. Mają tam swoją siedzibę największe banki, instytucje czy firmy ubezpieczeniowe, m.in. Centralny Bank Anglii, giełda papierów wartościowych, giełda metali szlachetnych, główna siedziba największej na świecie firmy ubezpieczeniowej - Lloyds. Dzielnica ta słynie również z wielu atrakcji dla turystów, z których będzie można skorzystać w czasie wolnym. Następnie ulicami The City dojdziemy do Tower of London. Twierdza przez setki lat była siedzibą władców Anglii. Spacer zakończymy przy Tower Bridge. Most został wybudowany na początku lat 90. XIX wieku, ale oddano go do użytku dopiero po ośmiu latach. Składa się z dwóch bliźniaczych wież i dwóch przęseł, każde z nich waży około 1100 ton i podnosi się do góry w ciągu 1 min 30 sekund. Warto również zaznaczyć, że na 25 lecie koronacji Królowej Elżbiety most przemalowano w barwy flagi brytyjskiej. Czas wolny za zakupu oraz posiłek. W godzinach wieczornych przejazd do hotelu. Zakwaterowanie. Nocleg.
3. Dzień
   Śniadanie. Przejazd do centrum. Drugi dzień to istny jarmark. Spacer rozpoczniemy od Trafalgar Square – miejsce uznawane za serce centralnego Londynu. Plac powstał w XIX wieku w miejsce dawnych stajni królewskich. Na Trafalgar Square znajduje się kolumna Nelsona, fontanna oraz dwa pomniki - Jakuba II i Jerzego IV. Następnie przejdziemy obok Leicester Square, który stanowi centrum rozrywki i jedną z głównych atrakcji turystycznych miasta. Z tego placu zostanie nam przejście do głównego punktu wycieczki - Hyde Parku. Czas wolny na zwiedzanie jarmarku oraz korzystanie z oferowanych przez park atrakcji. Po południu pojedziemy do Camden Town. Jest to najbardziej, zakręcona, różnorodna i przede wszystkim oryginalna dzielnica Londynu. Od razu rzucą się w oczy kolorowe witryny sklepów oraz pstrokate elewacje budynków z nietuzinkowymi dekoracjami. Punktem kulminacyjnym pobytu w tej dzielnicy z pewnością będzie Camden Locks Market, bowiem na stoiskach można znaleźć najprawdziwsze perełki, od ręcznie zdobionych, unikatowych butów, kolczyków po designerskie ubrania tworzone przez młodych artystów. Następnie przejazd do hotelu. Nocleg.
4. Dzień
   Śniadanie. Wykwaterowanie z hotelu. Przejazd do centrum. Rozpoczęcie zwiedzania od Muzeum Historii Naturalnej. Czas wolny, by osoby chętne mogły wejść do środka słynnego muzeum, którego kolekcja liczy ponad 70 milionów eksponatów. Co ciekawe w muzeum były nagrywane sceny do takich filmów jak: Harry Potter, Noc Muzeów oraz Paddington. Wstęp bezpłatny. W pobliżu znajduje się również Muzeum Wiktorii i Alberta - największe muzeum sztuki i rzemiosła artystycznego w Londynie. Stała kolekcja liczy ponad 4,5 mln eksponatów powstałych na przestrzeni 5000 lat w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Afryce Północnej. Są to rzeźby, obrazy, rysunki, fotografie, książki, ceramika, meble, tkaniny, stroje, wyroby ze szkła i metalu, biżuteria itd. Wstęp bezpłatny. Dla osób z technicznymi zamiłowaniami polecamy Muzeum Nauki, w którym znajduje się ponad 300 000 eksponatów - od najmniejszych układów elektronicznych do naturalnej wielkości samolotów. Wstęp bezpłatny. Po zakończeniu czasu wolnego przejdziemy obok Harrodsa. To jeden z najsłynniejszych ekskluzywnych sklepów w Anglii. Jego nazwa wywodzi się od Charlesa Henrego Harrodsa, który w 1849 otworzył mały sklep spożywczy będący obecnie wielkim domem towarowym. Słynne motto dla tego Domu Towarowego brzmi:Mamy wszystko, czego chcesz. W ofercie Harrodsa znajduje się niemal wszystko – ekskluzywne sukienki od topowych projektantów, najlepsze na świecie gatunki szampana, prestiżowe zegarki czy ... przepyszne pączki. By wejść do środka konieczny jest odpowiedni „dress code”. Następnie pospacerujemy ulicami Londynu do Pałacu Buckingham, który znajduje się tuż obok najpiękniejszego parku St. James Park. Stamtąd już kilka kroków dzieli nas od Opactwa Westminsterskiego, znanego z koronacji królów i pochówku sławnych osobistości takich jak Karol Darwinczy też sir Isaac Newton. Kolejnym punktem programu jest spacer obok Parlamentu oraz pamiątkowe zdjęcie przy słynnej wieży zegarowej Big Ben. Czas wolny. Następnie przejdziemy przez Westminster Bridge, by udać się na słynne diabelskie koło London Eye, które ma 135 metrów wysokości. Jeden pełen obrót trwa dokładnie 30 minut, w tym czasie zaleca się oglądanie ze szklanej kapsuły przepiękną panoramę całego miasta. Ostatnią atrakcją tego wyjazdu będzie rejs statkiem na rzece Tamiza. Będzie to piękne podsumowanie naszego wspaniałego weekendu w Londynie. Powrót do Polski.
5. Dzień
   Przyjazd do Polski.
UWAGA! W związku z dużymi korkami i utrudnieniem dojazdu do Londynu z hotelu, istnieje możliwość realizacji przejazdów za pomocą komunikacji (np. kolejką podmiejską).
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
W związku z powołaniem do życia w dniu 26.11.2016 Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego każdy klient Biura Podróży zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyski zobowiązany jest do zapłaty następującej kwoty:
- 15 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej lotniczej (czarterowej) za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską;
- 10 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej autokarowej za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską;
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny ma na celu zapewnienie środków na pokrycie kosztów powrotu do kraju oraz zwrot wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utracą płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność.
Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny zostanie automatycznie doliczona do wartości rezerwacji (w momencie jej dokonania). Składka nie jest przychodem biura..
Turystyczny Fundusz Pomocowy
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie określenia wysokości składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy, wszyscy Touroperatorzy imprez turystycznych działających na polskim rynku zobowiązani są do pobierania składek na Turystyczny Fundusz Pomocowy, mający na celu zapewnić stabilność rynku turystycznego, a w razie potrzeby pokrycia kosztów powrotu do kraju oraz zwrotu wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utraciły płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność
Składki są zależne od miejsca docelowej imprezy i typu transportu:
- 10 PLN/os – za imprezy autokarowe odbywające się w Europie za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską
- 2 PLN/os. – za imprezy autokarowe odbywające się na terytorium Polski oraz na terytoriach państw mających lądową granicę z Polską
- 5 PLN/os - za imprezy na dojazd własny w całej Europie
Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Pomocowy zostanie automatycznie doliczona do wartości rezerwacji (w momencie jej dokonania). Składka nie jest przychodem biura, tym samym nie podlega zwrotowi w momencie anulacji rezerwacji.
Ubezpieczenie
      Każdy Uczestnik korzystający z imprez zorganizowanych przez Biuro Podróży jest objęty ubezpieczenie Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., na podstawie podpisanej umowy ubezpieczenia. Numer polisy ubezpieczeniowej: 201383.
      Ubezpieczenie Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. przeznaczone jest dla osób wyjeżdżających za  granicę w celach turystycznych i obejmuje podstawowy pakiet gwarantujący:
- ubezpieczenie kosztów leczenia 15000 euro
- ubezpieczenie następstw nieszczęsliwych wypadków 15000 zł
- ubezpieczenie bagażu (utrata 1000 zł)
      Dodatkowo istnieje możliwość dokupienia ubezpieczenia:
ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej:
- 2,2% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu,
- 3,3% wartości rezerwacji przy ubezpieczeniu od chorób przewlekłych i nowotworowych
- 4,0% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu, + kwarantanna + COVID 19
- 5,9% wartości rezerwacji przy ubezpieczeniu od chorób przewlekłych i nowotworowych + kwarantanna + COVID 19
Pakiet Komfort
Klientów, którym zależy na konkretnym miejscu w autokarze, zachęcamy do zakupu Pakietu Komfort.
Pakiet Komfort - Wycieczki Weekendowe typu expres. Cena: 25 zł/os
- gwarancja wyboru miejsca w autokarze docelowym
- napoje w autokarze w cenie (jednorazowo: 1x woda, 1x sok)
- torba materiałowa z logo
Pakiet Komfort - Wycieczki Wycieczki Weekendowe z noclegiem, Wycieczki Objazdowe oraz Wypoczynek. Cena: 50 zł/os
- gwarancja wyboru miejsca w autokarze docelowym
- napoje w autokarze w cenie (2x woda, 2x sok)
- torba materiałowa z logo

JARMARK ŚWIĄTECZNY Z NOCLEGIEM LONDYN 2021
Jarmark Świąteczny z noclegiem Londyn 2021, Jarmarki Świąteczne Bożonarodzeniowe w Londynie 2021, Autokarowa wycieczka na Jarmarki do Londynu 2021, Wycieczka do Londynu


Londyn jako wielokulturowe miasto również kultywuje zwyczaj organizowania Jarmarków Bożonarodzeniowych. Jarmarki znajdziemy między innymi przy London Bridge, Leicester Square, Camden Town.
Największy jarmark mieści się w Hyde Parku. Jego nazwa idealnie charakteryzuje to czym zaskakuje każdego gościa - „Zimowa Kraina Czarów”. Na jarmarku nawiązującym do bawarskich tradycji, na pewno nie zabraknie grzanego wina oraz piwa. Tysiące światełek, którymi zostanie ustylizowany Hyde Park na pewno wprowadzi w świąteczny klimat nawet najbardziej obojętnych wizytatorów. Ponad 100 różnych atrakcji będzie dostępne dla gości, a przy odrobinie szczęścia spotkamy samego Świętego Mikołaja!
Sceneria Londynu razem z świątecznymi jarmarkami daje niepowtarzalny klimat. Szczególnie uroczy jest jarmark przy London Bridge. Sam jarmark poza oferowaniem produktów i wyrobów świątecznych, przygotowuje dla gości degustacje, pokazy rzemieślnicze oraz wystawy sztuki.

Program ramowy

1. Dzień

   Wyjazd z Polski zgodnie z rozkładem jazdy autokarów. Przejazd przez Niemcy, Holandię, Belgię i Francję. (Trasa od granicy ok. 1150 km)

2. Dzień

   Przyjazd do Anglii w godzinach porannych. Pierwszym punktem programu jest spacer po parku Greenwich, w którym znajduje się Królewskie Obserwatorium Astronomiczne oraz południk zero stopni, który obowiązywał w latach 1884-1984. Jest to również idealny punkt, żeby podziwiać panoramę całego Londynu. Natomiast wszystkich miłośników żeglugi na pewno zachwyci Narodowe Muzeum Morskie, a w nim zgromadzone eksponaty związane z morzem i żeglarstwem. Zobaczymy również Cutty Sark – jedyny na świecie zachowany statek do transportu herbaty z XIX wieku. Obecnie znajduje się tam muzeum (wejście za dodatkową opłatą). Następnym punktem będzie London Bridge, gdzie rozpoczniemy nasz spacer po stolicy Anglii. Zobaczymy Monument to the Great Fire of London. Jest to najwyższa wolnostojąca kolumna na świecie. Powstała jako upamiętnienie największego pożaru w Londynie, który miał miejsce w 1666 roku. Spacerując dojdziemy do The City- centrum finansowo-handlowego Londynu. Mają tam swoją siedzibę największe banki, instytucje czy firmy ubezpieczeniowe, m.in. Centralny Bank Anglii, giełda papierów wartościowych, giełda metali szlachetnych, główna siedziba największej na świecie firmy ubezpieczeniowej - Lloyds. Dzielnica ta słynie również z wielu atrakcji dla turystów, z których będzie można skorzystać w czasie wolnym. Następnie ulicami The City dojdziemy do Tower of London. Twierdza przez setki lat była siedzibą władców Anglii. Spacer zakończymy przy Tower Bridge. Most został wybudowany na początku lat 90. XIX wieku, ale oddano go do użytku dopiero po ośmiu latach. Składa się z dwóch bliźniaczych wież i dwóch przęseł, każde z nich waży około 1100 ton i podnosi się do góry w ciągu 1 min 30 sekund. Warto również zaznaczyć, że na 25 lecie koronacji Królowej Elżbiety most przemalowano w barwy flagi brytyjskiej. Czas wolny za zakupu oraz posiłek. W godzinach wieczornych przejazd do hotelu. Zakwaterowanie. Nocleg.

3. Dzień

   Śniadanie. Przejazd do centrum. Drugi dzień to istny jarmark. Spacer rozpoczniemy od Trafalgar Square – miejsce uznawane za serce centralnego Londynu. Plac powstał w XIX wieku w miejsce dawnych stajni królewskich. Na Trafalgar Square znajduje się kolumna Nelsona, fontanna oraz dwa pomniki - Jakuba II i Jerzego IV. Następnie przejdziemy obok Leicester Square, który stanowi centrum rozrywki i jedną z głównych atrakcji turystycznych miasta. Z tego placu zostanie nam przejście do głównego punktu wycieczki - Hyde Parku. Czas wolny na zwiedzanie jarmarku oraz korzystanie z oferowanych przez park atrakcji. Po południu pojedziemy do Camden Town. Jest to najbardziej, zakręcona, różnorodna i przede wszystkim oryginalna dzielnica Londynu. Od razu rzucą się w oczy kolorowe witryny sklepów oraz pstrokate elewacje budynków z nietuzinkowymi dekoracjami. Punktem kulminacyjnym pobytu w tej dzielnicy z pewnością będzie Camden Locks Market, bowiem na stoiskach można znaleźć najprawdziwsze perełki, od ręcznie zdobionych, unikatowych butów, kolczyków po designerskie ubrania tworzone przez młodych artystów. Następnie przejazd do hotelu. Nocleg.

4. Dzień

   Śniadanie. Wykwaterowanie z hotelu. Przejazd do centrum. Rozpoczęcie zwiedzania od Muzeum Historii Naturalnej. Czas wolny, by osoby chętne mogły wejść do środka słynnego muzeum, którego kolekcja liczy ponad 70 milionów eksponatów. Co ciekawe w muzeum były nagrywane sceny do takich filmów jak: Harry Potter, Noc Muzeów oraz Paddington. Wstęp bezpłatny. W pobliżu znajduje się również Muzeum Wiktorii i Alberta - największe muzeum sztuki i rzemiosła artystycznego w Londynie. Stała kolekcja liczy ponad 4,5 mln eksponatów powstałych na przestrzeni 5000 lat w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Afryce Północnej. Są to rzeźby, obrazy, rysunki, fotografie, książki, ceramika, meble, tkaniny, stroje, wyroby ze szkła i metalu, biżuteria itd. Wstęp bezpłatny. Dla osób z technicznymi zamiłowaniami polecamy Muzeum Nauki, w którym znajduje się ponad 300 000 eksponatów - od najmniejszych układów elektronicznych do naturalnej wielkości samolotów. Wstęp bezpłatny. Po zakończeniu czasu wolnego przejdziemy obok Harrodsa. To jeden z najsłynniejszych ekskluzywnych sklepów w Anglii. Jego nazwa wywodzi się od Charlesa Henrego Harrodsa, który w 1849 otworzył mały sklep spożywczy będący obecnie wielkim domem towarowym. Słynne motto dla tego Domu Towarowego brzmi:Mamy wszystko, czego chcesz. W ofercie Harrodsa znajduje się niemal wszystko – ekskluzywne sukienki od topowych projektantów, najlepsze na świecie gatunki szampana, prestiżowe zegarki czy ... przepyszne pączki. By wejść do środka konieczny jest odpowiedni „dress code”. Następnie pospacerujemy ulicami Londynu do Pałacu Buckingham, który znajduje się tuż obok najpiękniejszego parku St. James Park. Stamtąd już kilka kroków dzieli nas od Opactwa Westminsterskiego, znanego z koronacji królów i pochówku sławnych osobistości takich jak Karol Darwinczy też sir Isaac Newton. Kolejnym punktem programu jest spacer obok Parlamentu oraz pamiątkowe zdjęcie przy słynnej wieży zegarowej Big Ben. Czas wolny. Następnie przejdziemy przez Westminster Bridge, by udać się na słynne diabelskie koło London Eye, które ma 135 metrów wysokości. Jeden pełen obrót trwa dokładnie 30 minut, w tym czasie zaleca się oglądanie ze szklanej kapsuły przepiękną panoramę całego miasta. Ostatnią atrakcją tego wyjazdu będzie rejs statkiem na rzece Tamiza. Będzie to piękne podsumowanie naszego wspaniałego weekendu w Londynie. Powrót do Polski.

5. Dzień

   Przyjazd do Polski.

UWAGA! W związku z dużymi korkami i utrudnieniem dojazdu do Londynu z hotelu, istnieje możliwość realizacji przejazdów za pomocą komunikacji (np. kolejką podmiejską).


Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
W związku z powołaniem do życia w dniu 26.11.2016 Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego każdy klient Biura Podróży zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyski zobowiązany jest do zapłaty następującej kwoty:
- 15 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej lotniczej (czarterowej) za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską;
- 10 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej autokarowej za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską;
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny ma na celu zapewnienie środków na pokrycie kosztów powrotu do kraju oraz zwrot wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utracą płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność.Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny zostanie automatycznie doliczona do wartości rezerwacji (w momencie jej dokonania). Składka nie jest przychodem biura..

Turystyczny Fundusz Pomocowy
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie określenia wysokości składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy, wszyscy Touroperatorzy imprez turystycznych działających na polskim rynku zobowiązani są do pobierania składek na Turystyczny Fundusz Pomocowy, mający na celu zapewnić stabilność rynku turystycznego, a w razie potrzeby pokrycia kosztów powrotu do kraju oraz zwrotu wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utraciły płynność finansową i ogłoszą niewypłacalnośćSkładki są zależne od miejsca docelowej imprezy i typu transportu:
- 10 PLN/os – za imprezy autokarowe odbywające się w Europie za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską
- 2 PLN/os. – za imprezy autokarowe odbywające się na terytorium Polski oraz na terytoriach państw mających lądową granicę z Polską
- 5 PLN/os - za imprezy na dojazd własny w całej Europie
Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Pomocowy zostanie automatycznie doliczona do wartości rezerwacji (w momencie jej dokonania). Składka nie jest przychodem biura, tym samym nie podlega zwrotowi w momencie anulacji rezerwacji.

Ubezpieczenie

      Każdy Uczestnik korzystający z imprez zorganizowanych przez Biuro Podróży jest objęty ubezpieczenie Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., na podstawie podpisanej umowy ubezpieczenia. Numer polisy ubezpieczeniowej: 201383.
      Ubezpieczenie Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. przeznaczone jest dla osób wyjeżdżających za  granicę w celach turystycznych i obejmuje podstawowy pakiet gwarantujący:
- ubezpieczenie kosztów leczenia 15000 euro
- ubezpieczenie następstw nieszczęsliwych wypadków 15000 zł
- ubezpieczenie bagażu (utrata 1000 zł)
      Dodatkowo istnieje możliwość dokupienia ubezpieczenia:
ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej:
- 2,2% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu,
- 3,3% wartości rezerwacji przy ubezpieczeniu od chorób przewlekłych i nowotworowych
- 4,0% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu, + kwarantanna + COVID 19
- 5,9% wartości rezerwacji przy ubezpieczeniu od chorób przewlekłych i nowotworowych + kwarantanna + COVID 19

Pakiet Komfort

Klientów, którym zależy na konkretnym miejscu w autokarze, zachęcamy do zakupu Pakietu Komfort.

Pakiet Komfort - Wycieczki Weekendowe typu expres. Cena: 25 zł/os

- gwarancja wyboru miejsca w autokarze docelowym
- napoje w autokarze w cenie (jednorazowo: 1x woda, 1x sok)
- torba materiałowa z logo

Pakiet Komfort - Wycieczki Wycieczki Weekendowe z noclegiem, Wycieczki Objazdowe oraz Wypoczynek. Cena: 50 zł/os

- gwarancja wyboru miejsca w autokarze docelowym
- napoje w autokarze w cenie (2x woda, 2x sok)
- torba materiałowa z logo

Terminy i ceny

Cena podstawowa Wolne miejsca

Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66
a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.

Zniżki i dopłaty

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny : Dopłata 10 PLN
Dopłata do pokoju 1-os : Dopłata 250 PLN
Pakiet Komfort : Dopłata 50 PLN
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji : Dopłata 2,2% od sumy
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji + kwarantanna + COVID 19 : Dopłata 4% od sumy
Turystyczny Fundusz Pomocowy : Dopłata 10 PLN
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z chorobami przewlekłymi : Dopłata 3,3% od sumy
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z chorobami przewlekłymi + kwarantanna + COVID 19 : Dopłata 5,9% od sumy

Zakwaterowanie

Hotel star star

2 noclegi w hotelu **/***
Dostępne opcje zakwaterowania
Hotel **/*** w okolicach Londynu. Pokoje wyposażone są w łazienkę, telewizję oraz dostęp do Internetu Wi-Fi.
pokój 2 - osobowy
pokój 3 - osobowy
dokwaterowanie (bez dopłat*) lub pokój 1 - osobowy (dopłata)
* dokwaterowanie: osoby wybierając się pojedynczo, które w momencie rezerwacji nie dokonują dopłaty do pokoju jednoosobowego, mogą zostać zakwaterowanie z jedną lub kilkoma osobami tej samej płci w tzw. opcji dokwaterowania; jednakże w przypadku braku innej rezerwacji w opcji dokwaterowania w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem imprezy wymagana jest dopłata do pokoju 1 osobowego wg cennika. Brak osoby na dokwaterowanie nie jest podstawą do anulacji rezerwacji.
2 noclegi w hotelu **/***

Dostępne opcje zakwaterowania

Hotel **/*** w okolicach Londynu. Pokoje wyposażone są w łazienkę, telewizję oraz dostęp do Internetu Wi-Fi.

pokój 2 - osobowy
pokój 3 - osobowy
dokwaterowanie (bez dopłat*) lub pokój 1 - osobowy (dopłata)

* dokwaterowanie: osoby wybierając się pojedynczo, które w momencie rezerwacji nie dokonują dopłaty do pokoju jednoosobowego, mogą zostać zakwaterowanie z jedną lub kilkoma osobami tej samej płci w tzw. opcji dokwaterowania; jednakże w przypadku braku innej rezerwacji w opcji dokwaterowania w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem imprezy wymagana jest dopłata do pokoju 1 osobowego wg cennika. Brak osoby na dokwaterowanie nie jest podstawą do anulacji rezerwacji.

Wyżywienie

śniadanie (BB)

Transport

Przyjazdy/Odjazdy

Autokar

Wyjazd realizowany najnowocześniejszą flotą autokarową w Polsce, która spełnia wszystkie udogodnienia i standardy oferty Premium. 
Gwarantujemy transport autokarami z roczników 2015-2020, z powiększoną przestrzenią między siedzeniami, najwyższej klasy fotelami oraz bezpłatnym dostępem do sieci WiFi na terenie Polski
W przypadku dużej dostępności autokarów, należących do Biura Podróży, w pierwszej kolejności realizujemy przejazdy autokarami kategorii ULTRAPREMIUM oraz PREMIUM.
W przypadku spiętrzenia sprzedaży konkretnych ofert, istnieje możliwość realizacji przewozu pojazdami wynajętymi od naszych partnerów i współpracujących z nami przewoźników. Zapewniamy, iż autokary te spełniają standardy i wymogi Biura Podróży.
Dlaczego Nasza Autokary to najlepsze autokary pod słońcem?
Posiadają najwyższej klasy komfortowe fotele z możliwością regulacji oparcia oraz zagłówka
Fotele wyposażone są w pasy bezpieczeństwa, składane stoliki, siatki a drobne przedmioty oraz regulowane podnóżki pod stopy (niektóre z autokarów ULTRAPREMIUM posiadają podnóżki typu szezlong)
Największa w Polsce przestrzeń między siedzeniami, umożliwiająca komfortową podróż*
Autokary posiadają zintegrowany system klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania, toaletę oraz cafe bar
W autokarach ULTRAPREMIUM klienci mogą korzystać z indywidualnego, multimedialnego systemu rozrywki w postaci tabletów w zagłówkach foteli
Dostęp do sieci WiFI na terenie Polski, gniazdek 230V i USB w fotelach*
Połączenia antenowe
Wszystkie wyjazdy realizowane z miast, które nie znajdują się na głównej trasie przejazdu autokaru docelowego będą realizowane przy minimalnej liczbie 4 osób. Uruchomienie połączenia antenowego zostanie potwierdzone na 4 dni przed dniem wyjazdu.
Wyjazd realizowany najnowocześniejszą flotą autokarową w Polsce, która spełnia wszystkie udogodnienia i standardy oferty Premium. Gwarantujemy transport autokarami z roczników 2015-2020, z powiększoną przestrzenią między siedzeniami, najwyższej klasy fotelami oraz bezpłatnym dostępem do sieci WiFi na terenie Polski
W przypadku dużej dostępności autokarów, należących do Biura Podróży, w pierwszej kolejności realizujemy przejazdy autokarami kategorii ULTRAPREMIUM oraz PREMIUM.
W przypadku spiętrzenia sprzedaży konkretnych ofert, istnieje możliwość realizacji przewozu pojazdami wynajętymi od naszych partnerów i współpracujących z nami przewoźników. Zapewniamy, iż autokary te spełniają standardy i wymogi Biura Podróży.

Dlaczego Nasza Autokary to najlepsze autokary pod słońcem?
Posiadają najwyższej klasy komfortowe fotele z możliwością regulacji oparcia oraz zagłówka
Fotele wyposażone są w pasy bezpieczeństwa, składane stoliki, siatki a drobne przedmioty oraz regulowane podnóżki pod stopy (niektóre z autokarów ULTRAPREMIUM posiadają podnóżki typu szezlong)
Największa w Polsce przestrzeń między siedzeniami, umożliwiająca komfortową podróż*
Autokary posiadają zintegrowany system klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania, toaletę oraz cafe bar
W autokarach ULTRAPREMIUM klienci mogą korzystać z indywidualnego, multimedialnego systemu rozrywki w postaci tabletów w zagłówkach foteli
Dostęp do sieci WiFI na terenie Polski, gniazdek 230V i USB w fotelach*

Połączenia antenowe
Wszystkie wyjazdy realizowane z miast, które nie znajdują się na głównej trasie przejazdu autokaru docelowego będą realizowane przy minimalnej liczbie 4 osób. Uruchomienie połączenia antenowego zostanie potwierdzone na 4 dni przed dniem wyjazdu.

Miejscowość Cena
Bolesławiec Dopłata 40 PLN
Bydgoszcz Dopłata 80 PLN
Częstochowa Dopłata 100 PLN
Gdańsk Dopłata 100 PLN
Gdynia Dopłata 120 PLN
Gliwice Dopłata 80 PLN
Gniezno Dopłata 60 PLN
Gorzów Wlkp. Dopłata 80 PLN
Katowice Dopłata 100 PLN
Konin Dopłata 40 PLN
Kościan Dopłata 60 PLN
Kraków Dopłata 120 PLN
Legnica Dopłata 60 PLN
Leszno Dopłata 60 PLN
Łódź Dopłata 80 PLN
Międzyrzecz Dopłata 80 PLN
Nowy Tomyśl Dopłata 60 PLN
Opole Dopłata 60 PLN
Piotrków Tryb. Dopłata 100 PLN
Poznań bez dopłaty
Rawicz Dopłata 60 PLN
Szczecin Dopłata 80 PLN
Świebodzin bez dopłaty
Świecko bez dopłaty
Toruń Dopłata 80 PLN
Warszawa Dopłata 100 PLN
Wrocław Dopłata 40 PLN
Września Dopłata 60 PLN
Zgorzelec Dopłata 40 PLN

Cena zawiera

- przejazd autokarem klasy PREMIUM (powiększona przestrzeń między siedzeniami, klimatyzacja, DVD, WC, barek)
- ubezpieczenie SIGNAL IDUNA (KL 15000 €, NNW 15000 zł, BP 1000 zł)
- zakwaterowanie: 2 noclegi w hotelu **/***
- wyżywienie BB: 2 śniadania
- opiekę pilota w czasie podróży
- realizację programu w oparciu o system TOUR GUIDE (zestawy słuchawkowe)

- przejazd autokarem klasy PREMIUM (powiększona przestrzeń między siedzeniami, klimatyzacja, DVD, WC, barek)
- ubezpieczenie SIGNAL IDUNA (KL 15000 €, NNW 15000 zł, BP 1000 zł)
- zakwaterowanie: 2 noclegi w hotelu **/***
- wyżywienie BB: 2 śniadania
- opiekę pilota w czasie podróży
- realizację programu w oparciu o system TOUR GUIDE (zestawy słuchawkowe)

Cena nie zawiera

Dopłaty wymagane na miejscu
- koszty programowe: 50 GBP/os. (obowiązkowo płatne u pilota w autokarze) – obejmują wstępy do zwiedzanych obiektów, opłaty lokalne oraz opiekę pilotażową; kwota nie podlega rozliczeniu
Dopłaty opcjonalne
- ubezpieczenie od chorób przewlekłych i nowotworowych
- ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
- pakiet komfort

Dopłaty wymagane na miejscu
- koszty programowe: 50 GBP/os. (obowiązkowo płatne u pilota w autokarze) – obejmują wstępy do zwiedzanych obiektów, opłaty lokalne oraz opiekę pilotażową; kwota nie podlega rozliczeniu

Dopłaty opcjonalne
- ubezpieczenie od chorób przewlekłych i nowotworowych
- ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
- pakiet komfort

comments powered by Disqus
Nasze marki:
  • Wczasy Zimowe

  • Wczasy Letnie

  • Obozowicz.pl

  • Wycieczki Egzotyczne

  • Nowa Huta Travel

  • Bilety Promowe

  • Wycieczki po Ojcowie

  • Jurajska Przygoda

Biuro Podróży Ecotravel

ul. Bulwarowa 35d/42, 31-751 Kraków (Nowa Huta)

+48 12 6489977, +48 12 6472266
+48 12 6471188, +48 12 6813692
fax.: +48 12 391 72 03
bok@ecotravel.pl

godz. otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 09:00-17:00
Sobota - Niedziela: nieczynne

Zapisz się do Newsletter Ecotravel

Opublikowane na stronach internetowych www.ecotravel.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.