w naszej ofercie: 19354 imprezy, 4652 terminy!

+48 12 648 99 77
+48 12 647 11 88
+48 12 647 22 66
E-mail:
Hasło:
Ecotravel - Ob��z M��odego Gracza Rpg - Obozy RPG, Fantasy, Bajki
Wszystko o tej ofercie wie:

OB��Z M��ODEGO GRACZA RPG

Obozy RPG, Fantasy, Bajki

Wiek: od 12 do 15 lat
Wyżywienie: śniadanie, obiad i kolacja (FB)
Ocena oferty:
Kod oferty:
253679677
oferta w pdf

Witamy na Obozie M��odego Gracza RPG. Je��li jeste��cie m��odszymi, pocz��tkuj��cymi Graczami lub nie wiecie jeszcze, czym s�� gry wyobra��ni, to ten ob��z b��dzie idealny dla Was! Na obozie Kadra wyt��umaczy Wam, z czym si�� je RPG ��� rozbudzi Wasz�� wyobra��ni��, przeka��e wiedz�� o r����nych systemach i settingach (od fantasy po science fiction) oraz rozwinie Wasz�� umiej��tno���� wsp����pracy z dru��yn��. Mistrzowie Gry naucz�� Was tworzenia postaci i jej wiarygodnego odgrywania tak, ��eby��cie poprzez swoich bohater��w mogli prze��ywa�� niezapomniane przygody. Zapraszamy!

Terminy i ceny

Cena podstawowa Wolne miejsca

Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66
a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.

Zniżki i dopłaty

Dop��ata za podr��cznik Tol Calen w twardej ok��adce : Dopłata 40 PLN
Erpegowy Pakiet Obozowy : Dopłata 100 PLN
Galeria najlepszych zdj���� : Dopłata 29 PLN
Gwarancja aklimatyzacji : Dopłata 150 PLN
Kubek Tol Calen : Dopłata 30 PLN
Paintball : Dopłata 80 PLN
Pakiet Parasol : Dopłata 75 PLN
Pakiet Super Parasol : Dopłata 150 PLN
Przygodowy Pakiet Obozowy : Dopłata 100 PLN

Zakwaterowanie

Przystanek DRZEWINA - Polska, Kaszuby, Drzewina

Wyżywienie

śniadanie, obiad i kolacja (FB)

Cena zawiera

Zakwaterowanie (11 nocleg��w), wy��ywienie 4 razy dziennie, realizacj�� bardzo aktywnego programu, opiek�� kadry i instruktor��w, pami��tkow�� koszulk��, ��piewnik, ubezpieczenie NNW (10.000 z��).

Cena nie zawiera

Dojazdu i dodatkowych atrakcji.

Dop��aty:��

  • paintball ��� 80 z��
  • kubek Tol Calen ��� 30 z��
  • podr��cznik w twardej ok��adce �����40 z��
  • erpegowy pakiet obozowy ��� 100 z�� -�� edycja limitowana
    W sk��ad����pakietu wchodzi: podr��cznik Tol Calen w twardej ok��adce, ceramiczny��kubek z logo Tol Calen��oraz trzy ko��ci dziesi��cio��cienne "Tolcalen��wki".
  • galeria najlepszych zdj���� ��� 29,90 z��
  • przygodowy pakiet obozowy �����100 z����

Program

Czym w og��le s�� gry wyobra��ni (w skr��cie: RPG)?�� Ilu ludzi tyle definicji tego poj��cia, jednak my ��� Mistrzowie Gry ��� najch��tniej nazywamy je teatrem improwizacji. Podczas sesji RPG gracze (Uczestnicy) wcielaj�� si�� w wykreowan�� przez nich posta�� i odgrywaj�� jej akcje w ��wiecie stworzonym za pomoc�� wyobra��ni Mistrza Gry (Kadrowicza). Cho�� brzmi to troch�� skomplikowanie, jest to niezwykle proste. Tu nie trzeba mie�� komputera, bo pot��g�� jest nasza wyobra��nia, dzi��ki kt��rej przeniesiemy si�� do innego ��wiata. Wyb��r tego ��wiata nale��y tylko do Was!

W 3-6 osobowych grupach, prowadzonych przez nasz�� Kadr��, b��dziecie mogli przenie���� si�� na post-apokaliptyczne pustkowia jako banda nomad��w lub ��o��nierzy, odbywa�� mi��dzygalaktyczne podr����e spotykaj��c obce rasy, lub wcieli�� si�� w znane wszystkim fantastyczne istoty takie jak elfy, krasnoludy czy nizio��ki. Mo��ecie sta�� si�� r��wnie�� cz��onkami wysokich rod��w w poszukiwaniu nieprzebranych skarb��w lub te�� odgrywa�� wilko��aki czy wampiry w ��wiecie wsp����czesnym. Jedynym ograniczeniem jest Wasza wyobra��nia, o kt��rej rozw��j b��dziemy si�� wsp��lnie stara��.

Do dyspozycji graczy oddajemy ��� do wyboru ��� wiele system��w: ���Tol Calen���- autorski system RPG stworzony przez Mistrz��w Gry BTA Kompas , a tak��e:�� ���Wampir���, ���Wilko��ak���, ���Warhammer���, ���Neuroshima���,�� ���Dungeons&Dragons���, ���Wolsung���, ���Dzikie Pola���, ���Star Wars��� i wiele, wiele innych. Wy����cznie od Uczestnik��w zale��y w co b��dziemy gra��. Mog�� to by�� pojedyncze sesje w ka��dym z system��w, jak i d��uga, blisko dwutygodniowa kampania w ulubionym z nich.

Ob��z skierowany jest g����wnie do m��odych ��� pocz��tkuj��cych ��� Graczy, kt��rzy dopiero wkraczaj�� w ten niepowtarzalny i wielobarwny ��wiat. Na obozie Kadra daje z siebie jak najwi��cej, by dzi��ki zabawie pobudzi�� wyobra��ni��, rozwin���� umiej��tno���� wsp����pracy, erudycj��, czy zwyczajnie pom��c w prze��amaniu tremy. Mistrzowie naucz�� si�� jak tworzy�� i odgrywa�� postacie, aby by��y one jak najbardziej rzeczywiste. Przedstawimy podstawy wielu system��w gier i ��wiat��w fantasy. Uczestnicy, kt��rzy mieli ju�� styczno���� z RPG r��wnie�� nie b��d�� si�� tutaj nudzi��. B��d�� mieli mo��liwo���� szlifowania swoich umiej��tno��ci, a tak��e poznania tajnik��w prowadzenia sesji jako MG.

Prelekcje. Podczas prelekcji poznacie wiele system��w RPG ��� od post-apokaliptycznych po fantasy. Zg����bicie ich mechanik�� oraz za��o��enia ��wiata i por��wnacie je z dot��d poznanymi. Prelekcje z elementami praktycznymi naucz�� Was, jak wiarygodnie odgrywa�� posta�� i pozwol�� lepiej wczu�� si�� w stworzonych wcze��niej bohater��w. Poznacie tak��e sztuczki, kt��re mo��na stosowa�� jako Mistrz Gry w trakcie sesji, kt��re pomog�� nie tylko w prowadzeniu jako MG, ale tak��e w rozszyfrowywaniu jego zamiar��w.

Sesje RPG. To tu Uczestnicy b��d�� mogli wcieli�� si�� w wymy��lone przez siebie postaci. Z bezdusznej kartki papieru stworzymy ��yw�� istot�� z w��asnym charakterem, g��osem, przywarami i zaletami.�� Sesja RPG jest niczym innym jak rozmow�� Graczy z Mistrzem Gry, kt��ry ��� niczym narrator w ksi����ce ��� opisuje ca��y ��wiat wok���� graczy. Jest to jak czytanie interaktywnej ksi����ki, kt��rej czytelnik staje si�� wsp����autorem.��

Warsztaty praktyczne. Czyli jak zrobi�� co�� z niczego. Przy u��yciu prostych rzeczy stworzymy wiele ciekawych przedmiot��w przydatnych na sesji (tzw. ���handout��w���) np. modele budynk��w, spersonifikowane karty postaci i inne fantastyczne atrybuty, kt��re mog�� pos��u��y�� tak��e podczas niezwyk��ego LARPa.

LARP. Mowa tu o "Live Action Role Play". Wcielimy si�� w nasze postaci zar��wno s��owem jak i ca��ym cia��em. Wsp��lnie stworzymy wyj��tkowe stroje, kt��re przydadz�� nam si�� w czasie wyj��tkowej gry. W LARPach udzia�� b��d�� brali wszyscy Uczestnicy obozu, co dostarczy ogromu wra��e�� i mo��liwo��ci! Zapewniamy podstawowe elementy stroju i jednocze��nie zach��camy do zabierania w��asnych kostium��w.

Warsztaty teatralne. Gdy jest si�� pocz��tkuj��cym Graczem, czasem ci����ko od razu otworzy�� si�� na posta�� czy odgrywa�� j�� wiarygodnie. Dzi��ki warsztatom teatralnym Uczestnicy naucz�� si��, jak zg����bi�� tajniki odgrywania postaci by by��a ona ��ywa i realistyczna. Pomo��e to wcieli�� si�� w posta�� zar��wno na LARPach, jak i sesjach RPG.

Gry planszowe i integracyjne. W wolnych chwilach b��dzie mo��na po��wiczy�� umiej��tno��ci strategiczne w ciekawych grach planszowych (Neuroshima Hex, Jungle Speed, Ghost Stories i inne), czy karcianych (Bang!, Munchkin, Dixit, Goblins: Epic Death i inne) oraz wzi���� udzia�� w przer����nych zadaniach z dziedziny team-building, grach terenowych i zabawach integracyjnych. Istnieje mo��liwo���� rozegrania r��wnie�� mini turnieju Magic The Gathering. Zach��camy do zabierania w��asnych talii i gier.

��ucznictwo i Archery Tag. Poznacie teori�� i praktyk�� tej wielowiekowej dyscypliny. Obalimy popularne mity i odpowiemy na nurtuj��ce Was pytania. Z jakich element��w sk��ada si�� ��uk? Jak nale��y go piel��gnowa��? Jak daleko ni��s��? Jakich grot��w u��ywano na przestrzeni wiek��w? Z jakiego drewna ��uk powinien by�� przygotowany? Po zako��czonych zaj��ciach, odpowiedzi na te pytania b��d�� dla Was oczywiste.
Uzbrojeni w t�� wiedz�� we��miecie do r��ki prawdziwy ��uk, a my zadbamy o to, ��eby��cie zawsze trafiali w dziesi��tk��! Opr��cz ��uk��w tradycyjnych oddajemy w r��ce naszych uczestnik��w sprz��t do gry Archery Tag - po����czenia kunsztu ��ucznictwa z emocjami paintballowych pojedynk��w. W pe��ni bezpieczne ��uki i strza��y umo��liwi�� rozgrywanie wielu dynamicznych, niezapomnianych star��!

Szermierka. Korzystaj��c z nowych, sprawdzonych i ca��kowicie bezpiecznych mieczy otulinowych Go-Now, wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynacj�� i r��wnowag�� cia��a, we��miecie udzia�� w pojedynkach podczas Kr��gu Honoru i Kr��gu Zdrady, a tak��e b��dziecie mogli wzi���� udzia�� w lekcjach ukazuj��cych Wam nowe techniki fechtowania. Niech wygra najlepszy!

Lekcja gry dru��ynowej. Podobnie jak w pi��ce no��nej lub w koszyk��wce, bardzo wa��nym elementem gier RPG jest gra zespo��owa. Kiedy w dru��ynie mamy ��otrzyka, kt��ry chce wszystko kra����, musimy si�� na to zgodzi�� i uszanowa�� jego wyb��r, pomimo p����niejszych konsekwencji jego dzia��a��. Jak to zrobi��? Wykorzystuj��c par�� trik��w, o kt��rych dowiecie si�� na tych zaj��ciach. Na tych warsztatach nauczymy si�� wsp����gra�� z dru��yn�� i szanowa�� si�� nawzajem.��

Co zabra��

  • polecamy zabra�� wszystko, co pomo��e Wam wczu�� si�� w klimat (stroje, ozdoby, rekwizyty) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje (je��li grali��cie ju�� w RPG).
  • ma��y plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorsz�� bluz�� i spodnie do zaj���� terenowych, ciep��y sweter lub polar, nieprzemakaln�� kurtk��, letnie nakrycie g��owy (czapk�� lub chustk��)!
  • przybory toaletowe, r��cznik k��pielowy, krem z filtrem UV, ��rodek przeciwko owadom, okulary przeciws��oneczne
  • legitymacj�� szkoln��, poprawnie wype��nion�� kart�� kolonijn�� (z numerem PESEL).

Galeria

comments powered by Disqus
Nasze marki:
  • Wczasy Zimowe

  • Wczasy Letnie

  • Obozowicz.pl

  • Wycieczki Egzotyczne

  • Nowa Huta Travel

  • Bilety Promowe

  • Wycieczki po Ojcowie

  • Jurajska Przygoda

Biuro Podróży Ecotravel

ul. Bulwarowa 35d/42, 31-751 Kraków (Nowa Huta)

+48 12 6489977, +48 12 6472266
+48 12 6471188, +48 12 6813692
fax.: +48 12 391 72 03
bok@ecotravel.pl

godz. otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 09:00-17:00
Sobota - Niedziela: nieczynne

Zapisz się do Newsletter Ecotravel

Opublikowane na stronach internetowych www.ecotravel.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.