Obóz programistów II stopnia Krynica Morska 2021
Obóz programistów II stopnia Krynica Morska 2021, Obozy komputerowe z programowaniem nad morzem w Krynicy Morskiej 2021, Młodzieżowy Obóz Programowania nad morzem, WHILE(1) FORK();, Programowanie dla zaawansowanych - C#, JAVA, programowanie obiektowe.
Krynica Morska
Mierzeja Wiślana to jeden z najbardziej urokliwych zakątków polskiego wybrzeża. Przesmyk oddzielający Zalew Wiślany od Zatoki Gdańskiej zachwyca szerokimi plażami, widokami i roślinnością parku krajobrazowego. A znajdująca się w samym centrum Mierzei Krynica Morska zmienia się latem w tętniącą życiem, wakacyjną stolicę Wybrzeża!
Przeżyliście już pierwsze przygody z programowaniem? Wiecie co nieco o C++, nieobce są Wam pojęcia funkcji, algorytmów i instrukcji warunkowych? Świetnie się składa! Mamy przed sobą tysiące linijek kodu do napisania. Na obóz zapraszamy osoby, które brały już udział w Obozie programistów I stopnia oraz tych, którzy mają za sobą pierwsze kroki w tworzeniu własnych programów.
PROGRAMOWANIE W C#, JAVA
Wybór języka programowania zależy od preferencji grupy
Podstawy programowania obiektowego
programowanie obiektowe – czym jest i w jaki sposób różni się od programowania strukturalnego?
klasa, obiekt, dziedziczenie – podstawy obiektowości
paradygmaty programowania obiektowego
klasy abstrakcyjne i interfejsy
typy konstruktorów i destruktorów
konstruowanie metod
przegląd standardowych bibliotek
Aplikacje z graficznym interfejsem
tworzenie i obsługa okien w programie
przyciski, kontrolki, suwaki – jak je stosować i rozmieszczać
weryfikacja poprawności wprowadzania danych
tworzenie grafik i korzystanie z bibliotek graficznych
interaktywność – obsługa zdarzeń
Wprowadzenie do gier i wizualizacji
obsługa klawiatury w programie
manipulowanie obiektami graficznymi i ich przekształcanie
renderowanie tekstur
dodawanie kształtów 2D do programu
nauka pisania prostych gier
TWORZENIE PROJEKTU WŁASNEJ GRY
Programowanie w praktyce
zasady SOLID
debugowanie, czyli poszukiwanie błędów w kodzie
podstawowe mechanizmy obsługi błędów
narzędzia wspomagające budowę oprogramowania
podstawowe algorytmy i struktury danych
Hackathon – konkurs programowania dla chętnych
Dookoła programowania
programista 15k – dzień z życia kodera
komputer dla programisty – najważniejsze cechy
soft skills – co jeszcze musi opanować programista?
świat IT – ścieżki rozwoju, pierwsza praca w branży
aktualne trendy w programowaniu
jak szybko nauczyć się nowych języków programowania?
ConsoleRoom
Nintendo Switch i PlayStation – konsole najnowszej generacji
PlayStation VR – system wirtualnej rzeczywistości dla PS4
Retro ConsoleRoom – czar oldschoolowych konsol
gry planszowe z fabułą rodem z komputerowych produkcji
DOBRE PRAKTYKI PROGRAMISTYCZNE
Active
CTF – zdobądź flagę przeciwnik
Ultimate Team – turniej piłki nożnej
Minecraft Live – konkurs na najlepszą konstrukcję
Water Worms Party – wielki wodny pojedynek
Summer Beach – siatkówka plażowa na wesoło
Z życia akademickiego
ADAPCIAK – integracja o zachodzie słońca
otrzęsiny – fabularna gra terenowa
pierwsze kolokwium – quiz wiedzy przeróżnej
obozowe juwenalia – wakacyjny festiwal muzyczny
Targi Edukacyjne Akademii Talentów
zalicz SESJĘ – drużynowe zmagania dla bystrzaków
Dyplomatorium – uroczyste zakończenie obozu
dodatkowo w programie
zajęcia integracyjne i sportowe
GamesRoom – obozowy zbiór gier planszowych
ChilloutRoom – strefa relaksu i spokojne wieczorne zajęcia
plażowanie, kąpiele w morzu
Wielka Księga Rekordów Krynicy
PROGRAM TURNUSU 7-DNIOWEGO:
Programowanie w C#, JAVA
Wybór języka programowania zależy od preferencji grupy
Podstawy programowania obiektowego
programowanie obiektowe – czym jest i w jaki sposób różni się od programowania strukturalnego?
klasa, obiekt, dziedziczenie – podstawy obiektowości
paradygmaty programowania obiektowego
klasy abstrakcyjne i interfejsy
typy konstruktorów i destruktorów
konstruowanie metod
przegląd standardowych bibliotek
Aplikacje z graficznym interfejsem
tworzenie i obsługa okien w programie
przyciski, kontrolki, suwaki – jak je stosować i rozmieszczać
weryfikacja poprawności wprowadzania danych
Wprowadzenie do gier i wizualizacji
obsługa klawiatury w programie
manipulowanie obiektami graficznymi i ich przekształcanie
renderowanie tekstur
dodawanie kształtów 2D do programu
nauka pisania prostych gier
Programowanie w praktyce
zasady SOLID
debugowanie, czyli poszukiwanie błędów w kodzie
podstawowe mechanizmy obsługi błędów
narzędzia wspomagające budowę oprogramowania
podstawowe algorytmy i struktury danych
ConsoleRoom
Nintendo Switch i PlayStation – konsole najnowszej generacji
PlayStation VR – system wirtualnej rzeczywistości dla PS4
Retro ConsoleRoom – czar oldschoolowych konsol
gry planszowe z fabułą rodem z komputerowych produkcji
Active
CTF – zdobądź flagę przeciwnik
Ultimate Team – turniej piłki nożnej
Minecraft Live – konkurs na najlepszą konstrukcję
Water Worms Party – wielki wodny pojedynek
Summer Beach – siatkówka plażowa na wesoło
Z życia akademickiego
ADAPCIAK – integracja o zachodzie słońca
otrzęsiny – fabularna gra terenowa
pierwsze kolokwium – quiz wiedzy przeróżnej
obozowe juwenalia – wakacyjny festiwal muzyczny
Targi Edukacyjne Akademii Talentów
zalicz SESJĘ – drużynowe zmagania dla bystrzaków
Dyplomatorium – uroczyste zakończenie obozu
Co Zabrać
Strój do zajęć terenowych i sportowych, obuwie sportowe, grubszą bluzę lub polar, ubranie przeciwdeszczowe, krem z filtrem UV, letnie nakrycie głowy, strój kąpielowy, notatnik i przybory do pisania.
Polecamy zabrać: Własnego laptopa oraz ubranie i buty do zajęć terenowo-sportowych.
Za dopłatą
Ubezpieczenie Kosztów Imprezy Turystycznej (RG18_1) + 99 zł
Usługa dodatkowa umożliwiająca zwrot 100% kosztów w przypadku rezygnacji z zarezerwowanej imprezy turystycznej. Opłacenie składki równoznaczne jest z zawarciem umowy ubezpieczenie rezygnacji z imprezy turystycznej w wariancie RG18_1. Szczegóły w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej Bezpieczne Rezerwacje.
Obóz programistów II stopnia Krynica Morska 2021
Obóz programistów II stopnia Krynica Morska 2021, Obozy komputerowe z programowaniem nad morzem w Krynicy Morskiej 2021, Młodzieżowy Obóz Programowania nad morzem, WHILE(1) FORK();, Programowanie dla zaawansowanych - C#, JAVA, programowanie obiektowe.
Krynica Morska
Mierzeja Wiślana to jeden z najbardziej urokliwych zakątków polskiego wybrzeża. Przesmyk oddzielający Zalew Wiślany od Zatoki Gdańskiej zachwyca szerokimi plażami, widokami i roślinnością parku krajobrazowego. A znajdująca się w samym centrum Mierzei Krynica Morska zmienia się latem w tętniącą życiem, wakacyjną stolicę Wybrzeża!
Przeżyliście już pierwsze przygody z programowaniem? Wiecie co nieco o C++, nieobce są Wam pojęcia funkcji, algorytmów i instrukcji warunkowych? Świetnie się składa! Mamy przed sobą tysiące linijek kodu do napisania. Na obóz zapraszamy osoby, które brały już udział w Obozie programistów I stopnia oraz tych, którzy mają za sobą pierwsze kroki w tworzeniu własnych programów.
PROGRAMOWANIE W C#, JAVA
- Wybór języka programowania zależy od preferencji grupy
Podstawy programowania obiektowego
- programowanie obiektowe – czym jest i w jaki sposób różni się od programowania strukturalnego?
- klasa, obiekt, dziedziczenie – podstawy obiektowości
- paradygmaty programowania obiektowego
- klasy abstrakcyjne i interfejsy
- typy konstruktorów i destruktorów
- konstruowanie metod
- przegląd standardowych bibliotek
Aplikacje z graficznym interfejsem
- tworzenie i obsługa okien w programie
- przyciski, kontrolki, suwaki – jak je stosować i rozmieszczać
- weryfikacja poprawności wprowadzania danych
- tworzenie grafik i korzystanie z bibliotek graficznych
- interaktywność – obsługa zdarzeń
Wprowadzenie do gier i wizualizacji
- obsługa klawiatury w programie
- manipulowanie obiektami graficznymi i ich przekształcanie
- renderowanie tekstur
- dodawanie kształtów 2D do programu
- nauka pisania prostych gier
TWORZENIE PROJEKTU WŁASNEJ GRY
Programowanie w praktyce
- zasady SOLID
- debugowanie, czyli poszukiwanie błędów w kodzie
- podstawowe mechanizmy obsługi błędów
- narzędzia wspomagające budowę oprogramowania
- podstawowe algorytmy i struktury danych
- Hackathon – konkurs programowania dla chętnych
Dookoła programowania
- programista 15k – dzień z życia kodera
- komputer dla programisty – najważniejsze cechy
- soft skills – co jeszcze musi opanować programista?
- świat IT – ścieżki rozwoju, pierwsza praca w branży
- aktualne trendy w programowaniu
- jak szybko nauczyć się nowych języków programowania?
ConsoleRoom
- Nintendo Switch i PlayStation – konsole najnowszej generacji
- PlayStation VR – system wirtualnej rzeczywistości dla PS4
- Retro ConsoleRoom – czar oldschoolowych konsol
- gry planszowe z fabułą rodem z komputerowych produkcji
DOBRE PRAKTYKI PROGRAMISTYCZNE
Active
- CTF – zdobądź flagę przeciwnik
- Ultimate Team – turniej piłki nożnej
- Minecraft Live – konkurs na najlepszą konstrukcję
- Water Worms Party – wielki wodny pojedynek
- Summer Beach – siatkówka plażowa na wesoło
Z życia akademickiego
- ADAPCIAK – integracja o zachodzie słońca
- otrzęsiny – fabularna gra terenowa
- pierwsze kolokwium – quiz wiedzy przeróżnej
- obozowe juwenalia – wakacyjny festiwal muzyczny
- Targi Edukacyjne Akademii Talentów
- zalicz SESJĘ – drużynowe zmagania dla bystrzaków
- Dyplomatorium – uroczyste zakończenie obozu
dodatkowo w programie
- zajęcia integracyjne i sportowe
- GamesRoom – obozowy zbiór gier planszowych
- ChilloutRoom – strefa relaksu i spokojne wieczorne zajęcia
- plażowanie, kąpiele w morzu
- Wielka Księga Rekordów Krynicy
PROGRAM TURNUSU 7-DNIOWEGO:
Programowanie w C#, JAVA
- Wybór języka programowania zależy od preferencji grupy
Podstawy programowania obiektowego
- programowanie obiektowe – czym jest i w jaki sposób różni się od programowania strukturalnego?
- klasa, obiekt, dziedziczenie – podstawy obiektowości
- paradygmaty programowania obiektowego
- klasy abstrakcyjne i interfejsy
- typy konstruktorów i destruktorów
- konstruowanie metod
- przegląd standardowych bibliotek
Aplikacje z graficznym interfejsem
- tworzenie i obsługa okien w programie
- przyciski, kontrolki, suwaki – jak je stosować i rozmieszczać
- weryfikacja poprawności wprowadzania danych
Wprowadzenie do gier i wizualizacji
- obsługa klawiatury w programie
- manipulowanie obiektami graficznymi i ich przekształcanie
- renderowanie tekstur
- dodawanie kształtów 2D do programu
- nauka pisania prostych gier
Programowanie w praktyce
- zasady SOLID
- debugowanie, czyli poszukiwanie błędów w kodzie
- podstawowe mechanizmy obsługi błędów
- narzędzia wspomagające budowę oprogramowania
- podstawowe algorytmy i struktury danych
ConsoleRoom
- Nintendo Switch i PlayStation – konsole najnowszej generacji
- PlayStation VR – system wirtualnej rzeczywistości dla PS4
- Retro ConsoleRoom – czar oldschoolowych konsol
- gry planszowe z fabułą rodem z komputerowych produkcji
Active
- CTF – zdobądź flagę przeciwnik
- Ultimate Team – turniej piłki nożnej
- Minecraft Live – konkurs na najlepszą konstrukcję
- Water Worms Party – wielki wodny pojedynek
- Summer Beach – siatkówka plażowa na wesoło
Z życia akademickiego
- ADAPCIAK – integracja o zachodzie słońca
- otrzęsiny – fabularna gra terenowa
- pierwsze kolokwium – quiz wiedzy przeróżnej
- obozowe juwenalia – wakacyjny festiwal muzyczny
- Targi Edukacyjne Akademii Talentów
- zalicz SESJĘ – drużynowe zmagania dla bystrzaków
- Dyplomatorium – uroczyste zakończenie obozu
Co Zabrać
Strój do zajęć terenowych i sportowych, obuwie sportowe, grubszą bluzę lub polar, ubranie przeciwdeszczowe, krem z filtrem UV, letnie nakrycie głowy, strój kąpielowy, notatnik i przybory do pisania.
Polecamy zabrać: Własnego laptopa oraz ubranie i buty do zajęć terenowo-sportowych.
Za dopłatą
- Ubezpieczenie Kosztów Imprezy Turystycznej (RG18_1) + 99 zł
Usługa dodatkowa umożliwiająca zwrot 100% kosztów w przypadku rezygnacji z zarezerwowanej imprezy turystycznej. Opłacenie składki równoznaczne jest z zawarciem umowy ubezpieczenie rezygnacji z imprezy turystycznej w wariancie RG18_1. Szczegóły w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej Bezpieczne Rezerwacje.
Program, opiekę kadry pedagogicznej, pamiątkowe zdjęcia z obozu online i koszulkę obozową dla każdego uczestnika, nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej, zakwaterowanie 11 noclegów (turnusy II i III: 10 noclegów, turnus VI: 6 noclegów), wyżywienie: 3 posiłki dziennie plus podwieczorek, suchy prowiant na drogę powrotną, ubezpieczenie NNW.
Program, opiekę kadry pedagogicznej, pamiątkowe zdjęcia z obozu online i koszulkę obozową dla każdego uczestnika, nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej, zakwaterowanie 11 noclegów (turnusy II i III: 10 noclegów, turnus VI: 6 noclegów), wyżywienie: 3 posiłki dziennie plus podwieczorek, suchy prowiant na drogę powrotną, ubezpieczenie NNW.
* na VI turnusie będą realizowane wybrane elementy programu ramowego